Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook - grupper, sider og venskaber

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

jeg vil høre om der er nogen der kan fortælle, om det er tilladt eller "normalt" at oprette en facebook profil som virksomhed, med navn på hjemmeside osv og på den måde får sig kontakter? Dermed mener jeg ikke en facebookside eller gruppe, men en profil.

Er der andre der gør det? Jeg synes selv ikke at have set nogen..

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke tilladt. Jeg ser tit dem der prøver får slettet deres profiler, når de når over 1,000 venner.

Udover det, så synes jeg det er en lidt dårlig og lidt for invasiv måde at promovere sine produkter eller ydelser på - medmindre DU er din egen vare, som f.eks. Thorborg, Demib eller whatever, som bruger sin "private" profil i forretningsøjemed.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ta BZR,

tak for din input. Så det er ikke tilladt. Men dermed ikke sagt, at jeg ikke må lave reklame på min egen profil, hvis jeg forstår dig ret, altså nævner hjemmesiden, smider et nyhedsbrev osv.?

 

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, ellers ville der jo ikke eksistere grupper og virksomhedsprofiler :-)

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Iryna.dk:

Ta BZR,

tak for din input. Så det er ikke tilladt. Men dermed ikke sagt, at jeg ikke må lave reklame på min egen profil, hvis jeg forstår dig ret, altså nævner hjemmesiden, smider et nyhedsbrev osv.?

Det vil ingen stoppe dig i, det gør jeg selv af og til. Men altså, alt med måde. Og kun hvis dine venner synes det er fedt du bruger din profil til sådan noget. Jeg er ret sikker på mine ville synes det tenderede udnyttelse, medmindre jeg selvfølgelig tilbød noget indhold, som de alle var interesserede i, og ikke indhold med salg for øje.

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi har selv lavet en facebook profil i vores firma navn. Vi bruger vores til at redigere vores side og gruppe på face. og så bruger vi den til at holde kontakt med div forretnings partnere, så vi ikke skal bruge vores egen private profil til den slags.

Jeg bruger selv min egen Private profil til at lave lidt reklame i opstarts facen, kun også med måde.

Jeg går lidt med en ide om at lave en mappe i mine billeder hvor jeg har billede af mine produkter el Brands

men det pt kun en ide/ tænke...

 

held og lykke med det

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Fra Odense
Tilmeldt 30. Dec 05
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er faktisk ikke på FB tilladt at reklamere på sin egen profil - men når det så er sagt, så er der nu ikke nogle der kunne finde på at gøre noget ved det. Hvis du bliver anmeldt for det, så kan FB finde på at lukke din profil - men jeg har ikke hørt om det i andre sammenhænge end der hvor det er helt bevidst snyd og meget anmasende.

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)