Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker tilbud på seriøs link building - ingen bad links

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, jeg vil gerne kontaktes for tilbud på link building til en af mine webshops.

Det skal have en vis kvalitet, dvs at PR skal stige og ingen bad links, ellers har det ingen interesse.

Du må også gerne give gode råd til seo i samme hug.

Jeg skal nok selv implementere ændringerne, da jeg er programmør.

Jeg vil helst kontaktes på telefon og mit nummer er 22116322. (RING KUN I DENNE UGE!!! UGE 21, 2010)

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Jeg tror du får svært ved at finde en leverandør der laver "seriøs linkbuilding", samtidig med at kravet om at PR skal stige. Pagerank betyder ikke om et site ranker højere end et andet site - og pagerank indexet opdateres desuden ikke dagligt.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 3 person

Emil Blücher:

Jeg tror du får svært ved at finde en leverandør der laver "seriøs linkbuilding", samtidig med at kravet om at PR skal stige. Pagerank betyder ikke om et site ranker højere end et andet site - og pagerank indexet opdateres desuden ikke dagligt.

Det behøver da ikke skræmme seriøse SEO-folk væk? Nu ved jeg ikke hvor meget erfaring du har med kundehåndtering, men langt de fleste kunder har ikke 100 % styr på det produkt de køber - Især på nettet

Derfor kan jeg ikke forestille mig, at det ville skræmme nogle seriøse SEO-firmaer væk, at trådstarter har misforstået PageRank-konceptet. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror godt de fleste kan læse hvad jeg efterspørg :)

Vi vil gerne forbedre vores placering, men på en ordentlig måde med nogen gode links de korrekte/relevante steder på nettet,  artikler, bedre meta og i det hele taget viden og hvor man skal skrive hvad osv.

Det er vel simpelt.

Og det er jo også nok en smule ubehageligt at måtte indrømme at jeg som rimelig erfaren webprogrammør stadig ik helt har fundet opskriften på at få topplaceringer. Ik sjovt at indrømme :) Men på den anden side, så må man jo komme videre og det gør man enten ved at læse et hav af bøger og artikler der alle modsiger sig selv, eller også finder man nogen man enten kan købe den viden af, eller stjæle den fra, eller som jeg foretrækker, bytte lidt og finde nye venner og netværke med. Måske betale sig fra nogen af opgaverne.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 04:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Din profil på Amino er ganske rigtigt et godt sted at linke fra og du bruger også nogle gode ankertekster, men Google ignorerer alle andre links end det første til samme destination, fra samme side. Smid links ind til nogle af dine undersider istedet.

Og nej jeg er ikke SEO ekspert, men jeg har det fra pålidelige kilder Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er hermed registreret i min lille seo håndbog Smile

Og rettet til på Amino som det første sted.

Tak for det Nicolaj

Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Michael:

Og det er jo også nok en smule ubehageligt at måtte indrømme at jeg som rimelig erfaren webprogrammør stadig ik helt har fundet opskriften på at få topplaceringer. Ik sjovt at indrømme :) Men på den anden side, så må man jo komme videre og det gør man enten ved at læse et hav af bøger og artikler der alle modsiger sig selv, eller også finder man nogen man enten kan købe den viden af, eller stjæle den fra, eller som jeg foretrækker, bytte lidt og finde nye venner og netværke med. Måske betale sig fra nogen af opgaverne.

Du behøver ikke at læse en masse bøger - den officielle Googles begyndervejledning i søgemaskineoptimering (PDF) dækker det meste:

Hvis hjemmesiden er petfoodnord, så start med at se under "Brug overskriftstags korrekt". På petfoodnord er telefonnummeret tagget med h1 på alle? sider - brug i stedet h1 til et par af nøgleordene på hver side.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Også tak for det råd.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Allan Hansen:
Du behøver ikke at læse en masse bøger - den officielle Googles begyndervejledning i søgemaskineoptimering (PDF) dækker det meste:

Ja, læs den bare - men husk på ...

1) Den er skrevet for at hjælpe Google med bedre at forstå dit website - IKKE for at gøred et lettere for dig at få gratis markedsførong hos dem. Der er en væsentlig forskel!

2) At guiden er EKSTREM mangelfuld - de springer sompelt hen helt eller delvist over områder, som er uhyre vigtige - herunder f.eks. duplicate content og linkbuilding, bare for at nævne to områder der volder mange enorme problemer.

3) Guiden er en (ret dårlig) oversættelse af en engelsk guide. Derfor er der mange formuleringer der er lidt (ahh, ok, meget!) forvrøvlede. Så spring det over.

4) Der er en del fejl i guiden, hvor det der skrives er direkte forkert. Som et enkelt eksempel skriver de på side 18 bl.a. "... "nofollow", giver du samtidig Google besked om, at bestemte links på dit websted ikke må følges ...". Det er ganske enkelt ikke korrekt. Google må gerne følge NOFOLLOW links, og alt tyder da også på at de ikke gør det. NOFOLLOW er en besked om, at de ikke bør tillægge linket en linkværdi - ikke andet, og det ER som sagt bare et forslag. ... Så fik vi da lige rettet den, men der er som sagt mere i samme skuffe :)

Du vil alt i alt nok få mere ud af at læse min og Thomas Rosenstands light-versioner (link nedenfor) af vores SEO bøger. De er nemlig fokuseret på DIG og DIN markedsførong i søgemaskinerne - ikke på at gøre Google bedre for Google skyld.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:
Du behøver ikke at læse en masse bøger - den officielle Googles begyndervejledning i søgemaskineoptimering (PDF) dækker det meste:

Nu er jeg selvfølgelig ikke helt upartisk, men jeg vover alligevel at spørge dig: Du er SEO rådgiver. Er det rådene fra Googles begyndervejledning samt svarene på de spørgsmål, du stiller i Googles hjælpeforum for webmastere, du benytter i din rådgivning?

Som Mikkel korrekt skriver, er den ikke helt god - og det er jo også for nylig indrømmet fra Google, at de faktisk "stinker" til SEO.

Men det er vel ikke de "værker", du baserer din SEO rådgivning på?

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)