Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker tilbud på seriøs link building - ingen bad links

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas :) Du skal også tænke på at de råd han giver får han jo typisk penge for... Det gør ikke for dem her i Amino..

 

Christopher

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Christopher Roelann:
Thomas :) Du skal også tænke på at de råd han giver får han jo typisk penge for... Det gør ikke for dem her i Amino..

Jeg får heller ikke penge for at rådgive her, men det får mig nu ikke til at give dårlige råd ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for begge indlæg. Jeg vil gerne læse om det. Men det jeg er bedst til er at programmere. Kan man ik købe sig til en samtale med en af Jer hvor I fortæller mig lidt? Vi kan evt bytte med en flyvetur her i sommer ;o) og så snakke lidt seo bagefter. Det tilbud er da lidt originalt ik ;o)

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Michael:

Tak for begge indlæg. Jeg vil gerne læse om det. Men det jeg er bedst til er at programmere. Kan man ik købe sig til en samtale med en af Jer hvor I fortæller mig lidt? Vi kan evt bytte med en flyvetur her i sommer ;o) og så snakke lidt seo bagefter. Det tilbud er da lidt originalt ik ;o)

Det lyder som om det vil være bedst for dig at investere i decideret SEO rådgivning. Så kan du fokusere på at gøre det, du er bedst til. Personligt ville jeg aldrig købe rådgivning fra andre end de mest etablerede navne i branchen, som Rosenstand, Demib, Conseo og en håndfuld andre. Med andre ord rådgivere, som jeg ved kan skabe resultater. De er virkelig engagerede i deres fag (aktive på Twitter, laver podcasts, og hvad de nu ellers kan finde på).

Men nu kender jeg selvfølgelig ikke omfanget af jeres forretning, og hvor meget af trafikken I kan konvertere. Jeg ville under alle omstændigheder se mig meget grundigt for, hvis jeg selv skulle vælge en SEO rådgiver.

Som denne tråd er eksempel på, er det rigtig let at kalde sig SEO rådgiver/konsulent idag.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Tak for begge indlæg. Jeg vil gerne læse om det. Men det jeg er bedst til er at programmere. Kan man ik købe sig til en samtale med en af Jer hvor I fortæller mig lidt? Vi kan evt bytte med en flyvetur her i sommer ;o) og så snakke lidt seo bagefter. Det tilbud er da lidt originalt ik ;o)

Velbekomme! Kommer du til Florida og flyver med mig så?

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Lolk:

Emil Blücher:

Jeg tror du får svært ved at finde en leverandør der laver "seriøs linkbuilding", samtidig med at kravet om at PR skal stige. Pagerank betyder ikke om et site ranker højere end et andet site - og pagerank indexet opdateres desuden ikke dagligt.

Det behøver da ikke skræmme seriøse SEO-folk væk? Nu ved jeg ikke hvor meget erfaring du har med kundehåndtering, men langt de fleste kunder har ikke 100 % styr på det produkt de køber - Især på nettet

Derfor kan jeg ikke forestille mig, at det ville skræmme nogle seriøse SEO-firmaer væk, at trådstarter har misforstået PageRank-konceptet. 

Selvfølgelig ved jeg at kunderne ikke altid har styr på hvad de køber - det er faktisk grunden til at jeg svarede på tråden. Det er sjældent at en SEO-tråd er ubesvaret på amino i 3 dage, så der har vel været en eller anden grund, til at der ikke er kommet nogle svar.

Så min mening med mit indlæg, var at fortælle at han skule justere sine forventninger. Så længe at han flexibel og ikke kræver at hans pagerank SKAL stige, kan han sagtens finde en god leverandør, der kan forklare ham hvorfor at PR ikke spiller den store rolle. Valgte han derimod at stå fast på at hans PR skulle stige, tvivler jeg på at han kunne få en seriøs leverandør, der lavede en no-cure-np-pay-pagerank-løsning til ham Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay I got it now!

PR er ikke så vigtigt som jeg troede.

Jeg synes lidt det virker som om folk er lidt hårde ved hinanden i seo branchen.

Er der skarp konkurrence eller er der bare mange nybegyndere som lover guld og grønne skove?

Hvordan skal sådan en som mig egentligt vælge at bruge mine penge for at få mest ud af det? Jeg kan selv programmere løsningen og forstår det meste af seo nørd snakken. men har bare brug for en mentor eller hvad man nu skal kalde det. En konsulent der kan råde og vejlede. Og måske brug for noget hjælp til at få bygget nogen gode links. (hvis det altså stadig er vigtigt at bygge links)

Indtil videre har vi brugt mest energi på at gøre shoppen brugervenlig og give kunderne gode produkter, hurtig levering, god service osv. Uden det så kan seo jo være lige meget efter min mening.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Som ikke deltagende part, kan jeg vel tillade mig at svare :

Michael:
Er der skarp konkurrence

Ikke i toppen af pyramiden. Der er vidst ikke nok gode SEO folk til at afdække markedet

Michael:
eller er der bare mange nybegyndere som lover guld og grønne skove?

Ja. Og det giver branchen et dårligt ry, derfor reagerer folk stærkt. Plus at man selvfølgelig får medlidenhed med kunderne

Markedsføring er generelt en branche fyldt med gøglere og genier.

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,7 stjerner givet af 3 person

Hej Michael,

Som SEO-rådgiver bruger jeg udelukkede de officielle vejledninger og blogs fra Google, Bing m.fl.  Det giver efter min mening rigtig gode resultater på lang sigt.

I dette tilfælde er begynderguiden fra Google et rigtig godt sted at starte.

Jeg er meget forbavset over den aggressive holdning, som kommer til udtryk i et par indlæg.
Jeg kan bare konstatere, at det specifikke og gratis råd om se på h1 tags ikke er modsagt.

Som BZR skriver, bør du kun vælge SEO-rådgivere, som har dokumenteret deres ekspertise, og det udelukker jo en nystartet SEO-rådgiver som undertegnede.

Held og lykke med dit projekt.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Allan Hansen:
Du behøver ikke at læse en masse bøger - den officielle Googles begyndervejledning i søgemaskineoptimering (PDF) dækker det meste:

Nu er jeg selvfølgelig ikke helt upartisk, men jeg vover alligevel at spørge dig: Du er SEO rådgiver. Er det rådene fra Googles begyndervejledning samt svarene på de spørgsmål, du stiller i Googles hjælpeforum for webmastere, du benytter i din rådgivning?

Som Mikkel korrekt skriver, er den ikke helt god - og det er jo også for nylig indrømmet fra Google, at de faktisk "stinker" til SEO.

Men det er vel ikke de "værker", du baserer din SEO rådgivning på?

 

En af mine venner har en svoger, som på et tidspunkt havde et mindre modelbureau. Da svogeren havde været igang et par år, da spurgte jeg min kammerat om svogeren egentligt var uddannet fotograf. Min vens svar: "Nej, men han er faktisk ved at være god til det". Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)