Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tørreovn til at tørre kødben/grisene's knogle

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino medlemmer,

Jeg skal hjælpe en firma i fjernøsten for at købe store mængde af kødben/knogle fra grisene hos slagteriet.

For at fragte dem i køle/frost containeren ville det være rigtig dyr, derfor har vi tænkt os at få en firma der har en store tørreovn til at få dem tørret, derefter fragte dem i almindelig cont. så knoglen ikke bliver rådden.

Er der nogen der kan fortælle mig hvor kan jeg finde en firma der har en store tørreovn eller mulighed for at få de kødben tørret? evt. formale dem til kød-benmel?

Tak for hjælpen!

Med Venlig Hilsen

Cong

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12665
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes jo allerde firmaer der aftager konglerne fra slagterierne og laver det til benmel.  Har du snakkem med slagterierne om de overhoved vil sælge til dig.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn,

Tak for dit svaret, jeg tror ogsaa[ der er mange firma der aftager knoglerne fra slagteriet, jeg har ikke snakket med slagterierne,men jeg tror udover Danish Crown er der ogsaa mange andre smaa slagterien,desuden handler det ogsaa om priser, men du har ogsaa ret, det er ikke sikre at de vil at saelge til mig .

Jeg vil gerne undersog forskellige  mulighederne f'orst med fragt,torre m.m inden jeg prov at komme i kontakt med slagterierne, eller har du et bedre forslag Ravn?

 

MVH

Cong

Fra Sønderborg
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn,

Tak for dit svaret, jeg tror ogsaa[ der er mange firma der aftager knoglerne fra slagteriet, jeg har ikke snakket med slagterierne,men jeg tror udover Danish Crown er der ogsaa mange andre smaa slagterien,desuden handler det ogsaa om priser, men du har ogsaa ret, det er ikke sikre at de vil at saelge til mig .

Jeg vil gerne undersog forskellige  mulighederne f'orst med fragt,torre m.m inden jeg prov at komme i kontakt med slagterierne, eller har du et bedre forslag Ravn?

 

MVH

Cong

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12665
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Cong Hoang:
eller har du et bedre forslag Ravn

Hej igen

Jeg vil anbefale at du først tager kontakt til Danske slagterier for at høre om de evt. kan hjælpe dig med knogler og evt. tørring.  Det nytter jo ikke noget at undersøge  tørreovne (er du klar over hvad de koster!!)  hvis du ikke kan få fat i knoglerne. 

Mvh

Ravn

Fra Sønderborg
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen Ravn!

Jeg prøver kontakter slagteriet for at høre om mulighederne.

Kan du have det godt!

MVH

Cong

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)