Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Håndtering af Email, hvilket program?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.


Hvilket program bruger i til at håndterer jeres Email?


Jeg kunne personligt godt tænke mig en styreform hvor du kan opdele i mapper og tilknytte bestemte E-mail adresser til disse mapper. Men har bare ikke kunnet finde en lignende styreform.

Håber en kan hjælpe! :)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Jeg bruger Microsoft Outlook og det kan faktisk det du efterspørger. Det har det kunne i mange år. Det man skal er at oprette de konti/emails i programmet og derefter oprette mapperne, og til sidst oprette regler som fx går på at hvis der kommer en mail fra en bestemt konto skal emailen puttes over i mappen.

MVH Kim 

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Farum
Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Mozilla Thunderbird. Det er godt og gratis.

Jeg ved ikke lige hvad du mener med at "tilknytte bestemte E-mail adresser til disse mapper"? Hvis det betyder at du har flere email-adresser for dig selv og at du gerne vil holde emails til de forskellige adresser separat, så tror jeg at de fleste programmer kan håndtere dette. Thunderbird kan i hvert fald håndtere multiple profiler, hvor man kan have separate mapper for de forskellige adresser.

Et andet godt alternativ er Google Gmail. Det kender jeg flere der er glade for.

Mikkel Elmholdt - Freelance softwareudvikler
MEconsult - www.meconsult.dk

Fra Herning
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg bruger også Microsoft Outlook, som har haft denne og mange andre fede funktioner i årevis. Har prøvet andre, også de gratis også Mozilla Thunderbird, som bare slet ikke kommer i nærhed af den lethed det går med i Outlook.

 

 

Med venlig hilsen

Tonny Christiansen

Dit-Team - E-Handel nemt og hurtigt!

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan sige meget om Microsoft, men Outlook 2007 med Google Apps Sync spiller altså bare.

Og ja, det kan sagtens det der efterspørges.

Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Har fået Windows LiveMail, men den funger ikke rigtig for mig.

jeg har forskellige konti, som jeg bruger i forskellige sammenhænge. For overblikkets skyld vil jeg gerne kunne modtage og sende mails mm kun fra den enkelte konto. Dvs at indbakke, sendt post, kladder mm kun er tilknyttet den enkelte konto og ikke bliver 'blandet sammen' med andre konti.  jeg vil således gerne kunne skifte imellem kontiene og kun håndtere en konto af gangen. (det er gmail-konti)

jeg har en 2000 udgave af outlook. vil den mon kunne håndtere det?

 

god solskinsdag :o) 

gekstra

 

Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej i dette forum

Jeg har fundet dette på nettet:

http://www.eprompter.com/reviews.htm

er der nogen af jer, der har erfaring med det. Umiddelbart ser det lidt hæsligt ud, men får tilsyneladende gode anmeldelser.

:o)

 

Tilmeldt 27. Jun 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan meget varmt anbefale thunderbird. Det er gratis og slår alt andet.


Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville måske gerne thunderbird, men jeg installerede det i går aftes. Der gik åbenbart et eller andet galt i installationen og det lukkede ned hele tiden. Så mine første erfaringer med programmet er ikke enormt gode.

Kan Thunderbird det, jeg efterlyser: altså at indbakke, sendt post, kladder mm ikke bliver blandet sammen med andre kontis ditto?

I så fald skulle jeg måske afinstallere og gi' det endnu en chance?

gekstra

Tilmeldt 27. Jun 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Thunderbird har den opdeling du snakker om, og det lader dig have adgang til mange emails på samme tid.

Jeg har prøvet alle de andre programmer folk snakker om, og syntes thunderbird er dem alle MEGET overlegen i både funktioner, brugervenlighed og alle andre vigtige punkter.

 

giv det en chance til :-)


Side 1 ud af 2 (12 indlæg)