Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Twitter

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jan 10
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg driver et dansk iPad community, har i den forbindelse både en facebook fangruppe og en twitter konto.

Facebook gruppen går ganske fint med omkring 2000 fans, men på vores twitter konto, står det meget stille til, med iøjeblikket 18 followers.

Nu har jeg ikke brugt Twitter ret meget før, så ville høre om der er nogen som kan give nogle fifs til hvordan man kan få flere followers?

Jeg skriver tit på twitteren, omkring de bedste nyheder, apps og forum indlæg der er, men hvordan kommer jeg skridtet videre, og få flere followers? hvad gør i?

 

Takker for jeres tid,

Vh Daniel

iPadfan.dk - Apple iPad Community. Læs guides som: Køb iPad

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Interager med dine potentielle followers. Brug f.eks. Tweetdeck og sæt søgninger på iPad op, så du får besked når nogen diskuterer produktet. Deltag i diskussionen, så skal det nok hjælpe på dit follower-antal.
Pt er din kommunikation envejs (fra dig til dine followers), og dermed giver din Twitter-konto ikke dine followers mere værdi end et RSS-feed.

Det er også god stil at følge dem, der følger dig - en Twitter-konto med 18 followers, som følger tre, giver indtryk af at du bruger Twitter til reklame frem for dialog, noget Twitter-brugere ikke bryder sig om.

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jan 10
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dine tips David, du har helt ret, jeg har faktisk kun lavet envejskommunikation via min Twitter konto. Har betragtet Twitter lidt som en form for RSS, fremfor dialog.. Vil prøve det der Tweetdeck og se om jeg kan deltage i nogle dialoger via twitter.

Er der ellers nogle sider man kan tilmelde sit feed, så man nemmere får followers? eller det det bare på med handsken og lave nogle interessante tweets?

 

iPadfan.dk - Apple iPad Community. Læs guides som: Køb iPad

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

iPadfan.dk:

Er der ellers nogle sider man kan tilmelde sit feed, så man nemmere får followers? eller det det bare på med handsken og lave nogle interessante tweets?

Trofaste followers får du ved at skrive gode tweets. Der er ingen genveje, desværre. :)

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

iPadfan.dk:

Er der ellers nogle sider man kan tilmelde sit feed, så man nemmere får followers? eller det det bare på med handsken og lave nogle interessante tweets?

Trofaste followers får du ved at skrive gode tweets. Der er ingen genveje, desværre. :)

Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tweetdeck er god og Davids pointer er helt korrektet. Der er mange, der stadig ikke forstår, at sociale medier handler om samtaler. Folk skriver eksempelvis en statusopdatering på facebook uden at svare, når folk kommenterer.

Du kan også bruge applikation Hummingbird til at følge folk, der har samme interesse (baseret på keywords) som dig. Pas dog på forholdet mellem folllowers og following, der er med til at rangere din autoritet. 

Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel, sørg for at automatisere twitter så meget som muligt for at bruge mindst mulig tid på det. Så kan du jo bruge din tid til noget andet :-) Her er de bedste værktøjer til automatisering og optimering jeg kan anbefaler. Listen er ny opdateret:

search.twitter.com

twellow.com

wefollow.com

socialoomph.com

hootsuite.com

undersøg om du kan bruge nogle af disse til at hjælpe dit twitter flow. Lykke til videre ;-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)