Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaling af vare i COLOMBIA hvordan ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 07:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal betale et stot beløb for køb af biler i Colombia, men hvordan kan man sikre sig bedst muligt så man ikke bliver snydt.  Vedkommen i Colombia vil også sikre sig at han får pengene.

Man kunne selvfølig rejse der ned, men det er ikke aktuel. Er der nogen der har et godt svar....

 

Fra New York
Tilmeldt 18. Oct 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug en international bank som f.eks. citybank eller HSBC. De kan oprette en middlertidig konto hvor du deponere pengende. Så kontakter de sælger, gennemfører handlen og sender betalingen til sælger når du har modtaget varen. Tror faktisk også at Danske bank kan arrangere det gennem nogle af deres partnere...

Tilmeldt 22. Nov 05
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan bede din bank om at oprette en remburs, saa bliver pengene ikke overfoert til saelger foer han har opfyldt de dokument krav som i har aftalt i forbindelse med oprettelse af rembursen.

 

Time2Cruise - Alt om krydstogt

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Jensen:

Brug en international bank som f.eks. citybank eller HSBC. De kan oprette en middlertidig konto hvor du deponere pengende. Så kontakter de sælger, gennemfører handlen og sender betalingen til sælger når du har modtaget varen. Tror faktisk også at Danske bank kan arrangere det gennem nogle af deres partnere...

Også kaldet Escrow, og tilbydes af stortset alle banker og større financieringsselskaber!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12670
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Også kaldet Escrow, og tilbydes af stortset alle banker og større financieringsselskaber!

Jeg har godt nok endnu ikke mødt nogen danske banker som indgår den slags aftaler. 

Mvh

Ravn

 

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Jeg har godt nok endnu ikke mødt nogen danske banker som indgår den slags aftaler. 

Det har du så ret i... Men jeg vil nu heller ik anbefale en "lille" dansk bank til denne form for betalinger... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Størstedelen af de små banker har en større dansk partner bank til det job.

 

Der hvor det går galt med remburser at der skal indskrives en helt del, f.eks at sælger hænger på regningen hvis der opstrå defekter på bilerne, at reservehjulet skal medfølge. Stortset alt hvad der kunne tænkes at mangle.

Hvis sælger skal ud og købe bilerne, kan der i rembursen laves en klausul om at han kan få udbetalt en del af remburs beløbet til indkøb, dette hedder så vidt jeg husker en red letter of credit.

 

Alt efter hvor stort beløbet er, vil det nok være en god ide at få et par fagfolk indover fra banken til at assistere med at lave rembursen. Spar nord har jeg meget gode erfaringer med, de er super søde og ekstremt proaktive i alt hvad der bliver lavet..

Tilmeldt 23. Aug 08
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan kontakte en af mine dansk / spansk talende konsulenter: gianni rapazatti

han har forstand på remburs / fragt / told fra Sydamerika

du skal dog være opmærksom på at han er freelance konsulent og tager sig betalt for denne type service - men så sørger han også for det hele.

 

jeg formidler gerne kontakten :)

 

hilsen claudio

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)