Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nystartet projekt: www.dropresearch.com

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har virkelig brug for hjælp til et nystartet projekt. Vi har website og første udkast til produktet på plads, men nu er det store spørgsmål: Hvem er målgruppen? Vi har selvfølgelig gjort os nogle tanker om det inden vi begyndte, men det ville være rigtig godt at få Jeres input.

Hvis I vil give feedback, så vil jeg anbefale jer 2 ting inden i gør det:

 

  • Brug 2-3 minutter på sitet www.dropresearch.com
  • Kig på vores sample produkter for at få et indtryk af hvad vi sælger - hentes her: http://www.dropresearch.com/download-samples

 

Det jeg har brug for mest feedback på er:

  1. Hvis "data indsamling" = 1 og "primær research med interviews, konklusioner og anbefalinger" = 10, hvor mener du så DropResearch ligger?
  2. Hvem vil du mene kunne være målgruppen til produkterne?

 

Ser frem til jeres svar på ovenstående spørgsmål.

vh
Karsten

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten.

Først synes jeg jeres hjemmeside er dejlig enkel og flot. Også god Call to Action.

Jeg forstår ikke helt hvordan I kan designe hjemmeside, prissætte produkter m.m. inden I har defineret en målgruppe?

Da jeg så jeres priser, var jeg ved at falde ned af stolen. Hvordan kan I tilbyde en skræddersyet rapport til 600 kr.?? Det er jo vanvittigt billigt. Jeg arbejder selv med dataindsamling i en større dansk analysevirksomhed. Vores rapporter er af en noget højere kvalitet end jeres eksempel, men de koster så også typisk nogle millioner!

Jeg kender ikke markedet ret godt, men jeg tror i får mest ud af at levere nogle kvalitetsrapporter og så gange prisen med 100.

Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Tak for dit svar. Vores udgangspunkt har været, at der er et kæmpe marked, hvis man ser på hvor mange der søger på denne service vær måned samt hvor mange requests der bliver lavet på diverse projektforummer hver dag.

Interessant, at du var ved at falde ned af stolen. Meningen er helt sikkert, at det skal være billigt, men ikke urealistisk billigt, for så er der ingen der køber.

I den forbindelse vil der være rigtig interessant, hvis du ville svare på følgende spørgsmål: Hvis "dataindsamling, uden noget analyse" = 1 og "primær research med interviews, konklusioner og anbefalinger" = 10, hvor mener du så DropResearch ligger?

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg gerne, men jeg skal lige sikre mig at jeg forstår din skala rigtigt.

Det er kvaliteten af jeres produkt du er ude efter?

1 er en udelukkende kvantitativ undersøgelse, mens 10 er en undersøgelse, der bygger på kvalitativ research?

Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Lige præcis.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud fra jeres Market Research Sample vil jeg give 3.

Det er helt klart domineret af tal og diagrammer, som giver det indtryk, at man skal lave et omfattende analysearbejde selv for at komme frem til, hvad man kan bruge tallene til.

I har dog lidt forudsigelser og Trusler/trends som er lidt mere analyserende.

Det skal lige siges at jeg ikke har nærlæst rapporten, men jeg har alligevel brugt noget tid på den, og det er mit indtryk.

Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er super Morten. Det er også meningen, at du skal repræsentere en tilfældig besøgende, så der er ingen grund til at nærlæse.

Det er i princippet et spørgsmål der går på, om vi har kommunikeret korrekt på siden ift det produkt vi levererer. Og i det her tilfælde, så er det udemærket ramt. Vi skal i hvert fald ikke over 5 på skalaen.

Var det helt klart for dig, at vores minimumspris = $99, og at et research svarende til den sample du læste koster nærmere $500?

/Karsten

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænkte nok at eksemplet ikke kunne laves til 100$, men jeg synes stadig 500$ virker ret billigt. Hvor mange timers arbejde ligger der i sådan en rapport? I skal da virkelig spytte mange rapporter over disken, hvis I skal have noget som helst udbetalt til at leve for.

Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har tilknyttet nogle researchvirksomheder i bl.a. indien og østeuropa, hvilket gør det muligt at ligge på det niveau prismæssigt. Vi sørger så for at data at 100% valid, kvalitetsjekker og kommunikerer.

Hvis vi selv skulle lave det, så ville det ikke kunne lade sig gøre til samme pris 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)