Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En hurtig test fra Tekstforfatter Thomas Thomsen

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har kort og godt et spørgsmål, som har stor betydning i forbindelse med mit valg af Google kampagner.

Jeg har naturligvis foretaget nogle tests og gjort mig nogle tanker herom, men jeg har lige brug for lidt flere informationer fra jer. Årsagen hertil skriver jeg senere i tråden, da jeg ikke på forhånd vil "farve" jeres input.

Here goes:

Hvis du skulle bruge en tekstforfatter, ville du så google tekstforfatter, eller ville du google den service som tekstforfatteren skal skrive for dig, eksempelvis: salgsbrev, webtekst, hjemmesidetekst, nyhedsbrev, pressemeddelelse, etc???

Jeg sætter stor pris på input! :-)

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Jeg ville gå efter "tekstforfatter", "copywriting", "skrive salgsbrev", "skrive pressemeddelelse"

Jeg ville sideløbende afsøge mit netværk for en dygtig tekstforfatter. Og nok lægge mere vægt på den søgning end på Adwords.

Venlig hilsen

Bjørn Johansen

www.bedrebusiness.dk

 

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

TT Tekstforfatter:

Hvis du skulle bruge en tekstforfatter, ville du så google tekstforfatter, eller ville du google den service som tekstforfatteren skal skrive for dig, eksempelvis: salgsbrev, webtekst, hjemmesidetekst, nyhedsbrev, pressemeddelelse, etc???

Tror de færreste tænker på en tekstforfatter, når de mangler en til at lave deres salgsbrev, webtekst, nyhedsbrev mm... De vil søge på deres behov, og især hvis de ik ved at det hedder en tekstforfatter...

Og hvis jeg evt skulle søge på noget, og ik havde været på Amino, så ville jeg have søgt efter en skribent, tror jeg...

Vil man ik automatisk søge efter det man mangler?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjørn,

Tak for feedback. Der er et par interessante ordvalg! :-)

Skriver mere senere, når jeg har hørt fra andre.

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra London
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Jeg ville bestemt gå efter " salgsbrev, webtekst, hjemmesidetekst, nyhedsbrev, pressemeddelelse, etc"

- Nicholas Van Sant | Blabladesign

Fra Trekantsområdet
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville søge efter 'Tekst til pressemeddelelse' (hvilket jeg gjorde for en måneds tid siden) eller 'skrive pressemeddelelse' - tekstforfatter eller skribent ville ikke være noget jeg overhovedet overvejede at søge efter. 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

TT Tekstforfatter:

Hvis du skulle bruge en tekstforfatter, ville du så google tekstforfatter, eller ville du google den service som tekstforfatteren skal skrive for dig, eksempelvis: salgsbrev, webtekst, hjemmesidetekst, nyhedsbrev, pressemeddelelse, etc???

 

Tror de færreste tænker på en tekstforfatter, når de mangler en til at lave deres salgsbrev, webtekst, nyhedsbrev mm... De vil søge på deres behov, og især hvis de ik ved at det hedder en tekstforfatter...

Og hvis jeg evt skulle søge på noget, og ik havde været på Amino, så ville jeg have søgt efter en skribent, tror jeg...

Vil man ik automatisk søge efter det man mangler?

Sé, det er jo også interessant. Jeg troede faktisk, at meget få ville søge på skribent, da jeg har en eller anden idé om, at det er et gammeldags ord. Men jeg har godt set det optræde en del på nettet, hvor visse hjemmesider søger skribenter.

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

TT Tekstforfatter:

Sé, det er jo også interessant. Jeg troede faktisk, at meget få ville søge på skribent, da jeg har en eller anden idé om, at det er et gammeldags ord. Men jeg har godt set det optræde en del på nettet, hvor visse hjemmesider søger skribenter.

Jamen hvis jeg ik kendte ordet tekstforfatter herinde fra, så var det altså det eneste synonym, som jeg lige kunne komme i tanke om... Ellers bliver det noget med

- Person til at skrive tekster
- Tekst skriver
- Skrive xxx
- Forfatter til at skrive xxx
- Journalist studerende +skrive xxx
osv...

Og de søgninger er bare upræcise, og vil give en masse ubrugelige forslag fra Bing, Google, AV osv...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Hvis jeg ikke kendte dig, vil jeg søge efter: tekst til hjemmeside, hjælp til pressemeddelelse, nyhedsbrev udbyder. 

Håber du kan bruge det :-) 

 

Mvh. Thomas (din navnebror) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Jeg ville også gå efter det produkt jeg har brug for. Ligesom jeg ved at de fleste som finder mig, søger på en eller anden konstellation af hjemmesider, webdesign osv... ikke så mange på webbureau. :)

/Kim

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)