Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame tingel tangel

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Shanghai
Tilmeldt 28. Oct 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har en lang liste af PR reklame tingel tangel vi har importeret til en svensk kunde. Tingene bestaar af alt muligt fra MP3 afspillere til noegleringe. Er der maaske nogen der har kendskab til danske virksomheder med et stort forbrug af reklame gimics ville det vaere super hvis man kunne sende mig et link.

 

Jens

Kinakontakten Vi assisterer Scandinaviske virksomheder i indkøb og produktion på det kinesiske marked.

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Godaften.
Stort forbrug og stort forbrug, vil jeg nok ikke kaldet det, men hvis du må meget gerne kontakte mig via. amino-besked-systemet. Kunne godt bruge noget reklame "tingel tangel"

Mvh.

Mvh Magnus Høegh
Ecolight - Salg af billige stikkontakter

Fra Shanghai
Tilmeldt 28. Oct 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Godaften

 

Mindre kvantiteter er heller ikke noget problem. Vi har et godt og solidt samarbejde med vores fabrikker saa mindre kvantiteter af baade skraedersyede og faerdigt producerede er ikke noget problem. Vi er lige igang med en ret stor ordre paa MP3 afspillere saa hvis du er interesseret kan vi lave pga den store ordre levere meget billige 512 MB MP3 ere. Var det ikke lige sagen saa skriv endelig en linie om hvilken slags reklame ideer i har og jeg vil vende tilbage med relaterende produkter.

 

Jens

Kinakontakten Vi assisterer Scandinaviske virksomheder i indkøb og produktion på det kinesiske marked.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)