Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

domæne køb? / DNS

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
>>glemmer du ikke at fortælle du arbejder for
acomma, nu når du henviser til dem (om du stadig er, eller du bare har
været ved jeg faktuelt ikke, det er længe siden jeg har hørt/set fra
dig).

Acomma. Eksisterer de stadig? Hen over sommeren, må jeg nok sige, at deres service har været minimal - ja der har sågar været tvivl om, hvorvidt nøglen var drejet.

I forhold til Gratis DNS, har jeg altid været tilfreds med den service de yder. Det gælder Peter og også hans medarbejder. Jeg kan overhovedet ikke genkende det du skriver bacardil. Tværtimod har jeg haft megen gavn af deres hjælpsomhed.

Er/ har du været ansat hos Acomma, kan jeg da godt følge Peter i, at du har dine interesser et andet sted end hos Gratis DNS.

Pro bruger eller hobby bruger og så Gratis DNS. *LOL*
Den her tråd har det hele med. Det handler squ da ikke om hvad man er. Vi taler alle ud fra vores subjektive oplevelser. Jeg kender både hobbybrugere og pro bruger, der alle er tilfredse med Peter & CO.
Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Se mit regnestykke så...

GratisDNS:
Domæne -> .dk 79Kr
DNS -> 0Kr

WebHot:
Domæne -> .dk 48,75Kr
DNS -> 150Kr (pr. år)

Så det jeg kommer frem til er at 30,25Kr går til DNS resten af livet (vi siger bare 10år)
Webhot vil koste 1500Kr for 10år...

Så 1469,75Kr i forskel...

Og jo man SKAL have DNS med ellers har du intet at klage over imod GratisDNS...

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Acomma. Eksisterer de
stadig? Hen over sommeren, må jeg nok sige, at deres service har været
minimal - ja der har sågar været tvivl om, hvorvidt nøglen var drejet.

WWI har overtaget Acomma for noget tid siden. Overtagelsen fandt sted før bacardil anbefalede dem, så jeg kan ikke se hvilke interesser han umiddelbart skulle have i at anbefale dem i forbindelse med hans tidligere ansættelsesforhold - det er nye ejere, nyt datacenter samt nyt driftspersonale.

Vi taler alle ud fra vores
subjektive oplevelser. Jeg kender både hobbybrugere og pro bruger, der alle er
tilfredse med Peter & CO.

Faktum er vel at gratisdns er billigst til dns drift (jo mindre man får det gratis et andet sted) samt billig til domæneregistrering, men ikke billigst. Ligeledes kan man vel konkludere at nogen kan lide gratisdns, og andre ikke kan, og så må folk vel vurdere ud fra egne erfaringer eller de ting der er blevet fremhævet her i tråden.
Umiddelbart virker det i hvert fald ikke som om at denne her tråd fører til noget.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

I forhold til Gratis DNS, har jeg altid været tilfreds med den service de yder. Det gælder Peter og også hans medarbejder. Jeg kan overhovedet ikke genkende det du skriver bacardil. Tværtimod har jeg haft megen gavn af deres hjælpsomhed.


Hvad er det jeg skriver?



Er/ har du været ansat hos Acomma, kan jeg da godt følge Peter i, at du har dine interesser et andet sted end hos Gratis DNS.


Faktisk ikke.. Jeg er fuldstændig ligeglad med om folk vælger gratisdns, acomma, secnet, dandomain, webhot eller hvad der ellers findes på marked. Jeg er ikke indenfor DNS hosting mere.

Jeg mener ikke at jeg skal oplyse mit CV hele tiden, men det er da helt fint, at du og andre mener det, så kan du jo skrive det ned, eftersom du finder frem til hvad der skal stå.



Pro bruger eller hobby bruger og så Gratis DNS. *LOL*
Den her tråd har det hele med. Det handler squ da ikke om hvad man er. Vi taler alle ud fra vores subjektive oplevelser. Jeg kender både hobbybrugere og pro bruger, der alle er tilfredse med Peter & CO.

 

Nu var denne kommentar vist ikke min, men mon ikke der findes det samme som så er utilfredse med dem.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :


GratisDNS:
Domæne -> .dk 79Kr
DNS -> 0Kr

WebHot:
Domæne -> .dk 48,75Kr
DNS -> 150Kr (pr. år)

Så det jeg kommer frem til er at 30,25Kr går til DNS resten af livet (vi siger bare 10år)
Webhot vil koste 1500Kr for 10år...

Så 1469,75Kr i forskel...

Og jo man SKAL have DNS med ellers har du intet at klage over imod GratisDNS...


 

Køb dig en ny lommeregner..

 

Domæne .dk 79Kr
DNS  0Kr

WebHot:
Domæne .dk 48,75Kr
DNS  0Kr ved at flytte det til gratisdns

 

Jeg har HELE tiden snakket om prisen for at registrer et domænenavn. Jeg snakker ikke om DNS prisen.

 

Det betyder at man betaler 30,25 kroner mere ved gratis, det er 30 kroner man kan tjene ved at lave et ekstra musseklik eller to. Hvilket er en god timeløn med nogle domæner også kan vi jo forsætte op i andre endelser, hvor gratisdns sikkert tjener endnu mere (dog uden at jeg har kigget efter og uden at jeg vil bruge tid på at diskutere det.. så forhold for blabla.....)

Men du vil jo ikke acceptere at gratisdns ikke er billigst, så måske skulle du bede dem om, at sætte prisen på køb af nye domæner ned, så kan du få det som du gerne vil :D

 

 

Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :
>>Hvad er det jeg skriver?

Sorry bacardil. Min uforbeholden undskyldning til dig.
Den oplevelse jeg har svært ved at genkende, er  mcsolutions oplevelse af, at Peter og Gratis DNS yder dårlig kundeservice. Beklager jeg fik dig møvet ind i denne :-)

>>
Faktum er vel at gratisdns er billigst til dns drift (jo mindre man får det
gratis et andet sted) samt billig til domæneregistrering, men ikke billigst.
Ligeledes kan man vel konkludere at nogen kan lide gratisdns, og andre ikke kan,
og så må folk vel vurdere ud fra egne erfaringer eller de ting der er blevet
fremhævet her i tråden.

Umiddelbart virker det i hvert fald ikke som om at
denne her tråd fører til noget.

Meget enig Sune. Vi må jer hver især vælge vore leverandører udfra vore egne erfaringer og overbevisninger.
Gudskelov er der flere at vælge i mellem.


Side 5 ud af 5 (46 indlæg)