Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej brugere på Amino.dk

 

Jeg har brug for Jeres hjælp til vurdeirng af vores nye design af shoppe http://www.makalay.dk , hvor vi sælger Dolce & Gabbana ure mm.

 

Jeg vil gerne have jeres mening omkring evt. fejl og mangler i forhold til en effektiv e-shop. Hvilke elementer der evt. kan resultere i manglende salg!

 

Venlig hilsen

Lasse Juhl

Makalay.dk

http://www.mywesc.dk

http://www.makalay.dk

WESC høretelefoner til Danmarks bedste priser!

Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lasse!

 

Det er godt nok en flot shop du har fået lavet der! Har lidt svært ved at sætte en finger nogen steder, synes den er meget gennemført.

 

Jeg kan se at I tager porto. Hvorfor ikke sende varerne gratis, f.eks. hele december måned, for ligesom at fejre jeres nye design. Det tror jeg godt kunne skabe et mersalg. Nu kender jeg selvfølgelig ikke bruttoavancen på de forskellige produkter, men hvis der er råd til det, så synes jeg virkelig det var noget du burde overveje!

 

Det var sådan lige kort hvad jeg havde.

 

Rigtig mange gange held og lykke med shoppen.

 

 

Mvh Tobias 

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil også sparke en fodnote ind og sige at siden er yderst flot og trendy. Har SEO siden?
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 06:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lasse.

Rigtig flot webshop - den skal nok blive til noget, hvis bare du formår at bruge markedsføring godt. Min umildbare opfattelse af siden er meget god, dog ville det være smart hvis du lavede menu''en en smule mere flydende - så man undgår alle disse click-reload situationer. Det kunne evt. laves i ajax.

// Jesper Skov

 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kommer lige med et par kommentarer på makalays vegne da det er mig der har programmeret shoppen og derfor er lidt mere inde i de tekniske ting.

 

Shoppen er nok ikke SEO i den forstand som mange professionelle herfra nok vil kunne gøre det - men den er forsøgt sat op efter bedste SEO-evne og der vil hele tiden blive analyseret og arbejdet på det derefter. Hvis nogle kan se de helt store fejl eller mangler vil vi selvfølgelig meget gerne høre det så vi har en chance for at rette op på det og lære af det.

 

Der er ingen tvivl om at AJAX kan være med til at give et bedre flow - men jeg synes også man skal overveje hvad det er på bekostning af. Først og fremmest skal man så ud i at finde en anden løsning for ikke at søgemaskinerne overser indholdet men det kan selvfølgelig forholdsvis let klares med et sitemap. Den anden del er ren brugervenlighed - det gør det jo umuligt for kunder umiddelbart at gemme et specifikt produkt-link til sig selv eller sende et til nogle kammerater og det mener jeg er et stort tab for at undgå noget som, i hvert fald umiddelbart, alligevel går ret hurtigt. Men har jeg ikke forstået dig korrekt eller er der noget jeg har overset vil vi selvfølgelig gerne høre nærmere.

Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)