Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på KPuds Vinduespolering's nye hjemmeside

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

MJ:

et stilrent og overskueligt site, nu skriver du i et svar til en anden at der er noget med tillæg etc. hvis det er tillæg du påfører og kunden ikke lige har mulighed for at få overblik over,  det også skræmme nogle kunder væk. En ide kunne være og lave e formular hvor de kan udfylde nogle parametre og derudfra få en given pris, jeg er med på det kan være step 2 eller 3 i produktionen af hjemmesiden, så det var blot en ide. Det giver også markeingsmuligheder, i det du kan de om kontaktoplysninger, når en potentiel kunde vil have udregnet et tilbud.

Det vil ikke være muligt at lave sådan en formular, da der MANGE ting som spiller ind, for at kunne give en fair pris for kunden, og så jeg tjener penge. Så får ikke at kunden eller migselv skulle blive snydt, er det blot så man ca. har en idé om hvad det vil koste.

Derved låser jeg heller ikke migselv til at give en FAST pris, men har mulighed for at lave tillæg, som de også får af vide når vi snakker sammen.
Det vil også være meget uoverskueligt for kunden at kigge på eks. 20 forskellige tillæg, der er der også blot skrevet: "Tillæg for stige, buede eller store ruder, tremmedøre, pudsning hver anden måned og andre forhold, som gør pudsning mere tidskrævende."

K

Fra Trekantsområdet
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg synes siden ser rigtig godt ud, dog er der nogle ting jeg mangler/som kunne være fremhævet mere. Jeg er fra Jylland, og skulle rimelig langt rundt på siden (allernederst under information) før jeg fandt ud af at det kun var på sjælland at du vaskede vinduer. Derudover kiggede jeg også lidt på priserne - at der rent faktisk er Område priser er godt gemt. Selve linket ligner en del af en sitemap og jeg tænkte ikke videre over det, før jeg læste om det under information at det kunne være et link.

Det var bare lige mine tanker, ellers en rigtig god side

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)