Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CMS System til kogtiroen.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skal bruge et CMS System der kan køre backend for kogtiroen.dk, problemet bliver at få smidt designet ind som template. Gæstebog, artikler, fil download osv er vidst ret standard.

   Mikkel

Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Har lige sendt dig en PB.
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Det har ingen interesse troels, jeg kan ikke bruge dit skrædersyede system til noget. Bad jo ikke om et tilbud på at leje et CMS system vel? :)
Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 30-11-2006 14:32:38
Forfatter: mcsolutions
Det har ingen interesse troels, jeg kan ikke bruge dit skrædersyede system til noget. Bad jo ikke om et tilbud på at leje et CMS system vel? :)


Du bad jo egentlig heller ikke om ikke at få et tilbud på leje af et, så vidt jeg kan se? Måske skulle du prøve at uddybe dit behov lidt mere og dine krav til det. Tilsyneladende har vi jo fundet ud af nu at  du ikke vil leje et.. hvad vil du så?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Oscar: Nej jeg vil ikke leje et CMS System det har jeg heller ikke skrevet nogen steder at jeg ville, jeg er ikke intresseret i at hyre nogen til at sætte et op for mig selv. Jeg er intresseret i en anbefaling af et system som ville kunne køre et site som det jeg postede url til.

   Mikkel

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 30-11-2006 14:32:38 Forfatter: mcsolutions Det har ingen interesse troels, jeg kan ikke bruge dit skrædersyede system til noget. Bad jo ikke om et tilbud på at leje et CMS system vel? :)

Hvis du ikke vil leje, så skal du nok over i noget open source idet det er de færreste der udleverer kildekoden til deres CMS (undertegnede inkl.)

Nu har du jo ikke fremsat nogle konkrete funktionsbehov, men tag et kig på www.hotscripts.com, der ligger et hav af løsninger.

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Michael: Jeg har da fremsat den mest præcise beskrivelse overhovedet muligt? Har sagt hvad siden skal bruges til og lagt et link til et eksisterende system. Desuden kender jeg selv mange sider man kan hente den slags fra har bare ikke tid til at installere dem alle sammen, for den intresserede er der rig mulighed her: http://www.opensourcecms.com/



Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis ikke du har specielle præferencer mht. operativsystem, så vil jeg mene at Joomla er et godt bud. Det er meget fleksibelt, og har man rimelig styr på HTML og CSS så kan man forme sitet mere eller mindre som man ønsker det. Ellers er der mange andre som kan give en hånd med. Der er jo også lavet en masse plug-ins til Joomla, så det giver jo også nogle muligheder eller friheder som ikke findes i så mange closed source systemer.

mvh Carsten

PS: I ser sgu ud til at være nogle underholdende fætre
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 01-12-2006 09:47:59
Forfatter: Carsten Jacobsen
Hvis ikke du har specielle præferencer mht. operativsystem, så vil jeg mene at Joomla er et godt bud. Det er meget fleksibelt, og har man rimelig styr på HTML og CSS så kan man forme sitet mere eller mindre som man ønsker det. Ellers er der mange andre som kan give en hånd med. Der er jo også lavet en masse plug-ins til Joomla, så det giver jo også nogle muligheder eller friheder som ikke findes i så mange closed source systemer.

Ja jeg har et par kunder som bruger den men har ikke rigtig selv kigget på den. Er den sådan til at skinne forholdsvis nemt?



mvh Carsten

PS: I ser sgu ud til at være nogle underholdende fætre

Ja det skulle da også gerne være meningen ;) Hvis du har lyst kan du høre vores musik fra sidste og forrige år inde på hjemmesiden under discografi :)

   mikkel
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)