Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til website!!! URGENT - helst inden 24 i aften!

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai :-)

 

Mange tak for dit svar!!!

Og det er da godt at du er enig, for så har jeg da lidt mere "sikkert" at gå efter :-)

Jeg er på 1. semester multimedie design. Opgaven er at lave en portfolio website fra scratch. Og dertil anvende diverse design teorier på den, fx CRAP teorien. 

...Jeg ved helt ærligt ikke hvad der forventes.

Den endelige eksamensplan blev uploaded kl. bæ aftenen før 1. eksamensdag, vores designlærer var udvandret det meste af tiden, andre lærere var der på andre tider end skema-fastsat, og andre lærere var igang med elever fra de "højere" semestre... Så jeg ved helt ærligt ikke hvad jeg skal tænke. 

Anyways... takker :-)

Hyg!

 

~*Louise

creatastica

Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

TIL ALLE:

Jeg læser, og jeg lærer...

Grundet tidpres kommer der nok først en ordentlig respons til jer rare mennesker senere!

Men RIGTIG MANGE TAK!!!

Hyg!

~*Louise

creatastica

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Cleocatra:

At give en rating fra 1-5, hvor 1 er dårligt/uenig  og 5 er godt/enig på følgende spørgsmål.

Er det tydeligt hvad formålet med siden er?

1

Er siden nem at navigere på?

1

Virker farverne og header image professionelt?

1

Ville I ud fra denne website have tillid til at kontakte mig (antaget at jeg nu havde en fungerende Privacy Policy)?

1

Vil I gerne have en kontrakt i pdf format som I kan downloade så I ved hvad I går ind til før kontakt?

Er uden betydning så længe ovenstående ikke er i orden.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ganske brugervenligt og oversigtligt, men kan ikke påstå jeg er den store fan af fonten. Den er i mine øjne lidt for påtrængende. Hvis du satser på den visuelle fremtoning ville jeg personligt have gjort det mere stilrent og klinisk. Men det er sikkert smag og behag Smile

Men held og lykke med projektet uanset

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen :-)

 

Jeg har upated siden...

Ændringerne kan ses på http://www.creatastica.dk/new.html

-Det er dog kun index-page jeg har pillet ved.

Så er det værre? Bedre? Andet?

 

Hyg!

~*Louise

creatastica

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville nok hjælpe hvis du fjernede det skoleagtige I am You are He She It is... Og så fik de 3 bokse op i feltet, til at starte med er der irrelevant hvem du er, det er først interessant hvis man vil se mere på dine ydelser..

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Ville nok hjælpe hvis du fjernede det skoleagtige I am You are He She It is... Og så fik de 3 bokse op i feltet, til at starte med er der irrelevant hvem du er, det er først interessant hvis man vil se mere på dine ydelser..

 

 

Tak :-)

-Det er hermed gjort, og det virker faktisk en del bedre men endnu ikke optimalt...

Forhåbentlig godt nok til en eksamen!

Hyg!

~*Louise

creatastica

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Cleocatra:
-Det er hermed gjort, og det virker faktisk en del bedre men endnu ikke optimalt...

Jeg ville nok, hvis det er stilen du vil holde, lave det sådan her

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Cleocatra:
-Det er hermed gjort, og det virker faktisk en del bedre men endnu ikke optimalt...

Jeg ville nok, hvis det er stilen du vil holde, lave det sådan her

WOW!!!!

Det ser jo herregenialt ud!!!

...Nu er der desværre ikke tid til en helt stor forandring, men nej... Det er faktisk ikke 100% stilen jeg vil holde. Skal vi sige... ahem... Designet er så jeg er sikker på at kunne påhæfte diverse design teorier.

Jeg er selv pinligt klar over at siden ikke er hvad jeg vil have den til at være, om det så er godt eller dårligt må tiden så vise.

Men altså... Skal da lige se om jeg ikke kan få presset din idé igennem ligeså snart jeg er færdig med mine slides :-D

Det er superfedt, og kan lige nu bare sige DAMMIT til at jeg ikke selv fik den idé.

Men hvad, jeg er berømt for en drastisk nedadgående IQ når det kommer til skole.

Rigtig mange tak for inputtet!

Hyg!

~*Louise

creatastica

Fra Odense
Tilmeldt 7. May 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louse,

Jeg er først kommet ind på din tråd nu og kan se, at du allerede har fået en masse god og konstruktiv hjælp.

Blot en opløfter til dig: Det kan godt være, at du skriver, at du har en nedadgående IQ i skolen, men jeg synes, at det er monstersejt, at du...

1) overhovedet har fundet ind på amino.dk som studerende,
2) kaster dit eksamensprojekt ud til kritik så tæt på deadline, og ikke mindst
3) tager kritikken så flot til dig med både selvironi og åbent sind.

Jeg x'er fingre for din eksamen. Det kan godt være, at du ikke scorer max denne gang, men du er satme en sej 1. års studerende med den helt rette ånd for at lære. Hatten af for det!

Way to go, girl!

Katrine,
webkommunikator.dk

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)