Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man blokere på facebook?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man blokere en person som ikke er fan af ens facebook side? Således at personen ikke kan se siden?

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

En konkurrent? Smile

Nej det er jeg ret sikker på du ikke kan. Kun hvis personen bliver fan af din side, så det skal du jo bare få personen til :)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, og det er en virkelig irriterende en af slagsen! Følger alt hvad vi laver og gør - og gør det samme få timer efter... Er der virkelig ikke en eller anden måde jeg kan slippe af med hende på?

Fra Thisted
Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 279
Fra  Curabitur ApS Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du vælger barer at gruppen er lukket, så kan de kun se hvad den drejer sig om og ikke væggen, så er det dig der godkender alle.

www.Curabitur.dk-www.Boghthoft.dk-Bøgh ApS-www.forlaget-Legimus.dk

www.golfhouse.dk-www.kazambo.dk-www.selvudgiveren.dk  

Fra Thisted
Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 279
Fra  Curabitur ApS Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

under medlemmer kan du også bloker ham. du skriver bare hans fulde navn

www.Curabitur.dk-www.Boghthoft.dk-Bøgh ApS-www.forlaget-Legimus.dk

www.golfhouse.dk-www.kazambo.dk-www.selvudgiveren.dk  

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Vedkommende kan jo bare oprette en FaceBook-profil under falsk navn.... Så hvis hun vil ind på jeres fanpage og i øvrigt bare er marginalt klogere end den gennemsnitlige regnorm, er der altså ikke rigtigt nogen måde at holde hende ude på.

Derudover kan man vel også betvivle om det virkeligt er det værd, at gøre jeres fanpage lukket.... Som sagt er det alt andet end en garanti for hun ikke kan se den...og så er formålet med sådan en side vel også at folk kan se indholdet så nemt som muligt?

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Thisted
Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 279
Fra  Curabitur ApS Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

fansiden behøver ikke være lukket hun kan under medlemmer barer bloker ham/hende men du har ret, det er nemt at lave en ny profil

www.Curabitur.dk-www.Boghthoft.dk-Bøgh ApS-www.forlaget-Legimus.dk

www.golfhouse.dk-www.kazambo.dk-www.selvudgiveren.dk  

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Er der virkelig ikke en eller anden måde jeg kan slippe af med hende på?

Der findes mange måder at slippe af med folk på, men de der ting med at ringe til nogle onde folk og få liget opløst i syre og skyllet ud i kloakken er vist kun i film det fungerer.. Lovligt er det vist heller ikke Smile

Hvad med at købe hendes butik hvis hun er sådan en pestilens for dig?

Hvis hun er en enkeltmandsvirksomhed i samme branche som jer kunne jeg ret nemt forestille mig at hun som lille fisk i et meget konkurrencepræget marked kunne tænkes at have svært ved at lave penge..

Det er ihvertfald min opfattelse at det er langtfra størstedelen af de små shops der sælger børnetøj som rent faktisk tjener penge på det. Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 10. May 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Facebook er jo et marked som alt andet og tror ikke man kommer udenom at nogen efterligner det man gør - både bevidst og ubevidst. Nu ved jeg jo ikke hvem det er, men var lige lidt nysgerrig nu vi er i samme branche og tror nok jeg kan se hvem det er Big Smile Men konkurrencer mv. er jo en del af FB uanset om det er børnetøj eller andet der sælges, men kan da godt se det er irriterende hvis det er stort set hver gang Angry Men ellers fin webshop du har fået lavet dig!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)