Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Multimedieskat og 26 tommers Tv med indbygget DVD?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har et ApS og betaler multimedieskat.

Jeg har forstået at jeg igennem firmaet kan købe skærmen/tv op til 26 tommer fordi jeg betaler medieskat. 

Det slog mig så lige at det jeg faktisk har brug for er et tv med indbygget DVD, men er det ok? Jeg mener, ændre det på noget at der er DVD i og at det ikke "bare" er et Tv?

 

På forhånd tak.

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Qbus:

Jeg har forstået at jeg igennem firmaet kan købe skærmen/tv op til 26 tommer fordi jeg betaler medieskat. 

Det slog mig så lige at det jeg faktisk har brug for er et tv med indbygget DVD, men er det ok? Jeg mener, ændre det på noget at der er DVD i og at det ikke "bare" er et Tv?

Jeg synes det er lidt firkantet sagt. Om ikke du er stået i med begge ben, så er den i hvert fald meget langt ude på kanten. Det er i hvert fald min vurdering, efter at have læst medieskat lovteksten hos skat.

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, det kan sagtens være, jeg ved ikke særlig meget om det - derfor jeg spørger :)

Det du siger er at man ikke kan købe et 26 tommers tv når man betaler multimedieskat?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Qbus:

Ok, det kan sagtens være, jeg ved ikke særlig meget om det - derfor jeg spørger :)

Det du siger er at man ikke kan købe et 26 tommers tv når man betaler multimedieskat?

 

Er det nødvendigt for at drive din virksomhed optimalt?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis det er et TV, så nej, med mindre du har en virksomhed med ansatte, så det kan betragtes som et fælles personalegode.

Der skelnes iøvrigt ligeledes om, hvorvidt det netop er et TV eller en monitor til eks. en PC.

Hilsen

Tonny

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)