Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger efter små gaver.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej...

 

Jeg søger efter en leverandør af små gaver.
Små gaver som, jeg vil giver væk til mine kunder....kunder som køber børnetøj af mig. Så det skal være noget som kan bruges i denne samhæng.

 

Har I noget jeg kan købe/bruge eller kende I nogen som måske har?

 

Isabel K.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Her op til jul kan du evt. sende et lille lys med. Jeg bliver (snart – og måske også nu) forhandler af palmeolielys, som er så rent fremstillet, at også astmatikere og allergikere kan tåle dem.

Personligt kan jeg ikke bruge det til meget, at et børnetøjsfirma sender eksempelvis en lille figur med. Knægten her i huset synes sådan en er sjov ca. 2 minutter, og derefter smides den så ud. Det er ikke årsagen til, jeg evt. vil købe et sted igen. Så vil en lille ting, man rent faktisk kan bruge, være mere velkommen.

Desuden går jeg ind for genbrug og irriteres derfor endnu mere over små ubrugelige ting.

Hvis du er interesseret i at høre mere om lysene, så send gerne en PM.

Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Bettina

 

Takker.......en rigtig god ide!

Men er det noget du har nu eller kan have indfor kort tid?

 

Andre ide er meget velkommen, jeg skal helst bruge 4-5 forskellig slags gaver- men vil som, Bettina også skriver, helst have noget som i selv ville anse for at være "noget vær"

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Isabel!

Det kan arrangeres. Send mig en mail med adresseoplysninger, og så kan jeg sende dig noget info på lysene med priser. Der findes mange små søde og alm. juletræslys i forskellige farver – alt efter hvad du måtte ønske.

Jeg ville da synes, det var sødt med et lille juletræslys i pakken – det kan da altid bruges, og børnene synes, det er hyggeligt og spændende med levende lys.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)