Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

*** EFTERLYSNING *** DUSØR ****

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer!

Jeg smider lige en tråd her, da jeg har haft indbrud i min forretning.

Det er gået meget hårdt ud over min herre afdeling, og jeg har mistet varer til en udsalgsværdi af 150-200.000 kr. Det er primært mærkerne Shine, DND, Gabba, Kudo, Diablo, Superdry, NY, Flex-fit, Goorin Bros. (de sidste 3, caps / hatte)

Grunden til jeg skriver her er at jeg ved at alle i der er her inde, får mange rigtige gode tilbud, og skulle mine varer være i blandt et af dem, vil jeg meget meget gerne hører fra jer!

Jeg udlover en kontant dusør på 1.500 kr. til den der kan hjælpe med opklaringen...

Så lad os sammen vise at det ikke kan betale sig at ødelægge andre menneskers forretning!

Hilsen Kristian / The-shop.

Kan kontaktes på tlf 28 56 93 42 / Info@the-shop.dk

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber gerningsmanden findes med lidt amino hjælp.. Yes

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jaah! Det ville da være rart, folk skal ikke slippe godt fra sådan noget... Så håber vi kan give dem en lektion...

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold øje med DBA, QXL og Trendsales de næste par måneder . Det flyder med hælervarer de steder.

xxx

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det vil vi også gøre, vi håber lidt på at det dukker op som et vareparti et eller andet sted, det er også derfor jeg lige skriver det her inde, så folk eventuelt kan kontakte mig hvis de støder på det...

Men tak for rådet.

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfra er varerne stjålet ? (hvor er lageret placeret)

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en forretning der ligger i Storegade i Esbjerg, tyvene er brudt ind igennem en dør i baggården, der nu er blevet forstærket, hvis nogen skulle få gode ideer hehe Stick out tongue ....

Det er sket i nat mellem 02.00 og 07.00...

Fra Viborg
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Som du nok ved er vi rimelig store på markedet, med hensyn til varepartier - Så det kan meget nemt tænkes vi får det tilbudt.

Vi har selvfølgelig også en del samarbejdspartnere, som har samme forretnings-områder, så hvis du kan sende mig billeder, modeller, eller andet af tøjet - Så vil jeg med glæde sende det ud i vores netværk, så hvis det bliver tilbudt som vareparti - får vi det stoppet.

Der bliver dagligt solgt masser af den slags varer, desværre. Og, jeg ved da også hvem der kunne være sjove og kontakte for og høre om de ''tilfældigvis'' har fået sådan et parti ;-).

Vi tager den lige over mail..

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Smider dig lige en mail!... Sætter stor pris på alt hjælp!

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Billeder kan forresten ses på www.the-shop.dk   -     det er stort set alle billeder med herretøj det drejer sig om.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)