Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en maler / Handymand ca. 1 uges arbejde

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger en Maler eller handymand der kan male pænt...

Skal have malet nogle nyere vinduer og døre der trænger til en omgang.

Skriv hvis du har tid inden for den næste måned og skriv hvad prisen for en uges arbejde er excl. maling.

vh.

Michael

LanSoft A/S - Vi er ligenu igang med at lave nogle store  spændende Forretningsportaler, B2B , således at kunden og leverandøren kan udveksle og styre leverancer,

Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey michael hvilken landsdel befinder du dig i ??

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Årh ja, hvor mangelfuld kan man dog tillade sig at være... (selvironi)

Vedbæk.

LanSoft A/S - Vi er ligenu igang med at lave nogle store  spændende Forretningsportaler, B2B , således at kunden og leverandøren kan udveksle og styre leverancer,

Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok kan du beskrive hvad slags vinduer vi snakker om skal de males flere en 1 gang og skal der skrabes maling af og er der noget bestemt tidspunkt man skal lave det på altså mener skal det være fra 8-15 eller sådan noget eller har det ingen betydning fordi så kunne jeg godt være interesseret, jeg er ikke udlært maler men har 4 års erfaring og grundforløb, lige pt, går jeg og venter på min bil bliver færdig på værksted(en af de kommende dage). og har du eller skal man selv havde noget maling med

Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Michael ja typisk der fik jeg ikke læst hele beskeden :) de skal bare grundes og males når de er nye så det behøves du ikke svarer på :)

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Vinduerne skal males udvendigt ( blev malet indvendigt sidste år) - jeg vil tror at en del af arbejdet godt kan gøres i weekender eller uden for normal arbejdstid.

nb. der er et par glaslister som måske lige skal have en strøg med et stykke sandpapir ;-)

LanSoft A/S - Vi er ligenu igang med at lave nogle store  spændende Forretningsportaler, B2B , således at kunden og leverandøren kan udveksle og styre leverancer,

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Maling og materialer finder vi ud af, jeg har det ikke - så enten køber jeg eller du ;-)

LanSoft A/S - Vi er ligenu igang med at lave nogle store  spændende Forretningsportaler, B2B , således at kunden og leverandøren kan udveksle og styre leverancer,

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Danmark
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en besked.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)