Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Debatforum: Hvordan konverterer jeg besøgende til brugere?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

iPadfan.dk:
Mine idéer har gået meget på at begrænse de besøgendes adgang til de forskellige sider, men det er jeg bare ikke sikker på er en god idé. 

Det kan du kun gøre hvis din side har eksklusivitet, og det har din side ikke. Det vil med andre ord være det samme som at forære dine konkurrenter flere besøgende og brugere.

 

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jan 10
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

iPadfan.dk - Apple iPad Community. Læs guides som: Køb iPad

Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vigtig:

Når man kommer ind på din side, så kommer der ene nyheder frem, som ser meget forvirrende ud. Det konverterer ikke specielt til brugere!

Hvorfor ikke lave en rigtig forside, hvor du laver noget virkelig call to action?

http://twitpic.com/1vi4jt

Kilde: Nikolaj Bomann

Kenneth Hedegaard :-)

Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jan 10
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR:

Det kan du kun gøre hvis din side har eksklusivitet, og det har din side ikke. Det vil med andre ord være det samme som at forære dine konkurrenter flere besøgende og brugere.

Ja det tror jeg du har ret i. Hvad med hvis jeg tilbød alle besøgende at tilmelde sig et nyhedsbrev hvor de vil få en mail så snart iPaden blev lanceret i Danmark ? Så ville jeg da i det mindste have en kanal til dem.

iPadfan.dk - Apple iPad Community. Læs guides som: Køb iPad

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jan 10
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Hedegaard:

Hvorfor ikke lave en rigtig forside, hvor du laver noget virkelig call to action?

Det er rigtigt, på den nuværende forside er der faktisk intet call to action - kunne være dette kunne sætte konverteringen opYes

iPadfan.dk - Apple iPad Community. Læs guides som: Køb iPad

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Hedegaard:

Hej.

Vigtig:

Når man kommer ind på din side, så kommer der ene nyheder frem, som ser meget forvirrende ud. Det konverterer ikke specielt til brugere!

Hvorfor ikke lave en rigtig forside, hvor du laver noget virkelig call to action?

http://twitpic.com/1vi4jt

Kilde: Nikolaj Bomann

Kenneth Hedegaard :-)

Er glad for at se du kan bruge mine tweets til noget, Kenneth! :-)

Men ja, jeg giver dig også ret, det kan være en god idé med en tydelig call to action. Det jeg ville gøre, var at kigge efter Aminos måde at gøre det på. De er trods alt også et forum!

/Bomann

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jan 10
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR:

Mht. konvertering til brugere, så mener jeg det handler om:

 

  • Forumaktivitet: Er der gang i den? Aktivitet avler aktivitet. Nogle gange kræver det, at man selv planter frøet.
  • Flere besøgende, flere brugere. Når du kigger på SEO delen og fokuserer på at tiltrække mere trafik, så vil flere af disse uundgåeligt blive til brugere.
  • Øvrig markedsføring. Du nævner en fanside. Opfordrer du folk til at debattere? Link til relevante tråde, nyheder, m.v. Vær glad for dine 85 brugere og inddrag dem aktivt. Har du ikke en kupon på 300 kr. fra din hostingudbyder du kan smide efter en AdWords kampagne?

 

Kunne se jeg overså dit indlæg, der er nogle gode pointer. Har arbejdet en del med SEO på siden, men det system jeg bruger (vbulletin), har nogle seo sygdomme.Jeg har brugt en adwords kupon :) men kunne godt være jeg skulle bruge lidt penge på den front.

Ja der er god aktivitet på forumet. Stor del af de nu 86 brugere der er på siden er aktive som skriver derinde jævnligt. Så på den måde er det 'gode brugere'. Men vil prøve at indføre nogle af jeres ideér og se om det ikke kommer til at bære frugt.

iPadfan.dk - Apple iPad Community. Læs guides som: Køb iPad

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

iPadfan.dk:
Kunne se jeg overså dit indlæg, der er nogle gode pointer. Har arbejdet en del med SEO på siden, men det system jeg bruger (vbulletin), har nogle seo sygdomme.Jeg har brugt en adwords kupon :) men kunne godt være jeg skulle bruge lidt penge på den front.

Ja der er god aktivitet på forumet. Stor del af de nu 86 brugere der er på siden er aktive som skriver derinde jævnligt. Så på den måde er det 'gode brugere'. Men vil prøve at indføre nogle af jeres ideér og se om det ikke kommer til at bære frugt.

Så har du jo et rigtig fint udgangspunkt. De 86 aktive brugere du har lige nu skal støbe fundamentet for 'things to come'.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes 85 brugere lyder ok, hvis der ikke er gjort mere ud af det end du har gjort p.t., men som andre skriver kunne det være fedt hvis du kan tilbyde folk et eller andet gratis når de tilmelder sig.
Jeg har selv testet med et hundeforum om hunderacer og prøvet af hvor mange der egentlig opretter sig som brugere uden at der er nogen særlig call-to-action eller tillokkende elementer. Og det er nærmest ingen, i forhold til antallet af besøgende.

Så der skal helt sikkert lokkes med noget godt, måske kan du give nogen tips og tricks til iphone, som de automatisk får tilsendt når de opretter sig. Eller tilbyde at de får nyhedsbrev / tilbud / automatisk besked når der er nyt om iphone, når den lanceres eller andet.

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jan 10
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Meyer:

måske kan du give nogen tips og tricks til iphone, som de automatisk får tilsendt når de opretter sig. 

Det var en rigtig god idé. Kunne lave en 'mini ebog', der forklarer de gængse tips og tricks samt nogle 'must have' apps til sin iPad - helt gratis.

Det tror jeg faktisk slet ikke vil være så tosset :)

iPadfan.dk - Apple iPad Community. Læs guides som: Køb iPad

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)