Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kildekode

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 04-12-2006 19:12:42
Forfatter: WideEyes - Virtual Tours
Hej

Nu er det ikke ligefrem fordi jeg har forstand på sådan noget, men hvorfor ikke bare bruge et lille program der krypterer kildekoden så den er ulæselig. Det kan fx findes her http://www.antssoft.com/htmlprotector/index.htm Du kan downloade en trial version og hele programmet koster kun 40usd


Så vidt jeg har hørt så kan man sagtens bryde krypteringen, men det holder folk væk der bare er inde og snuse og folk der ikke har så meget forstand på det har ingen chance. Jeg kender et par stykker der bruger det med stor succes.


Hilsen Morten


Uden at være ekspert i SEO, så har jeg dog en kraftig forestilling om, at det program meget effektivt vil sætte en stopper for søgemaskinernes indeksering af siden...


Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis jeg virkelig skulle beskytte min HTML ville jeg benytte mig af et sindrigt system af XML/XSL - det holder ikke søgemaskinerne væk så vidt jeg ved (men det ved jeg iøvrigt ikke så meget om) og kildekoden behøver blot at være en XML-fil hvor der ikke står noget i.

 

 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Nicolai

Ja det er jo ikke meningen at det skal være en SEO ulempe. Men så kan man da i det mindste bruge programmet til at skjule sin mail adresse )

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)