Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MissMartins.dk Feedback

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg vil meget gerne have feedback på min side http://www.missmartins.dk

Jeg har haft missmartins.dk siden 2005, men har endelig her til april 2010 fået ny side, jeg vil især gerne høre noget om hvordan i synes brugervenligheden af siden er og opsætning og design.

Jeg tager meget gerne imod nye forslag ;)

Mvh Stine

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Stine, jeg har næsten ikke set på designet, jeg har stort set kun set på modellerne, og dem kan jeg ihvertfald sige god for. Big Smile

Jeg bemærkede dog magento ikonet, altså det favicon som findes, det bør du få lavet om til at vise dig logo. Det ville se bedre ud.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine,

Jeg synes, at du har en flot hjemmeside. Jeg kan godt lide, at farvevalg og at den er ret rolig i det.

Menustrukturen virker nem og overskuelig.

Du har også meget nogle flotte billeder af dine produkter. Der er gjort noget ud af det! nice.

Godt at man kan tilmelde sig både nyhedsbrev og Facebook.

Med hensyn til Facebook kunne du overveje at lave endnu en konkurrence: Send dit bedste billede af dig i MissMartins og vind et gavekort på 2.000 til webshoppen - Billeder, som du får tilladelse til at bruge. På den måde får du øget aktivitet på hjemmesiden og flere fotos til din samling (nogle bedre end andre).

Når konkurrencen er færdig og vinderen er fundet, laver du en event ud af overdragelsen og lave noget presse på den - formodentlig af lokal karakter. Du kan også, når du starter konkurrencen sende pressemeddelelser til den lokale presse.

Håber, at du kunne bruge ovenstående til noget.

Ha' en god weekend.

Bjørn Johansen

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

stinevestergaard:

Hej Alle,

Jeg vil meget gerne have feedback på min side http://www.missmartins.dk

Jeg har haft missmartins.dk siden 2005, men har endelig her til april 2010 fået ny side, jeg vil især gerne høre noget om hvordan i synes brugervenligheden af siden er og opsætning og design.

Jeg tager meget gerne imod nye forslag ;)

Mvh Stine

Meget flot side!

Men én ting som irriterer mig grænseløst er, at den grå kjole som optræder på det store billede på forsiden, den kan jeg ikke finde. Jeg er vældig interesseret i at købe den, men hvis jeg klikker på den kommer jeg ind i en afdeling med alt muligt andet. Så det vil jeg nok ændre hvis jeg var dig Smile

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

En rigtigt, rigtigt fin side.... Jeg ville dog kigge lidt på flow'et i butikken. F.eks. er der ikke noget klart forløb, når jeg smider noget i min indkøbskurv. Der er jeg sikker på det ville hjælpe på konverteringen, hvis der dukkede en iøjenfaldende knap op der hedder noget i stil med "Gå til bestilling". Derudover kan du sikkert også øge dit mersalg, hvis du viser et udvalg af andre relevante varer hhv. når jeg går ind på det enkelte produkts side men også når jeg putter en vare i indkøbskurven.... Du ved, noget i stil med "Andre der har købt denne vare har også købt...".

 

Prøv eksempelvis at se på hvordan Amazon gør det...

 

Jeg vil ikke sætte procenter på.... Men jeg vil godt love dig at det vil være noget der rykker, hvis du laver de to ændringer.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Gjersvik:
Hej Stine, jeg har næsten ikke set på designet, jeg har stort set kun set på modellerne, og dem kan jeg ihvertfald sige god for. Big Smile

Enig ;)

Spøg til side: Jeg er faktisk ret vild med dit design, og jeg kunne forstille mig at det passer godt til din målgruppe. Hvilket er en SUPER vigtig del af konverteringsoptimering!

Der er dog stadig nogle ting der kan forbedres:

  • Dine call to actions skal være tydligere
  • Du bliver nød til at give lidt mere for at få folk til at tilmelde sig dit nyhedsbrev - det er lige før jeg vil sige det er provokerende nu :-)
  • Gør det tydeligere for den besøgende at se du 
  • Jeg synes det er et lille problem med navigationen. Der mangler en smugle sammen hæng i nogle af menuerne. Sørg for at de passer parvis samme.

Jeg vil helt klart give siden videre til min kæreste, hun vil synes om den! :-)

/Bomann

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Lystrup
Tilmeldt 15. May 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine

Dine websider tager lige pt pænt lang tid om at loade ind. Men det er måske et midlertidigt problem.

Din forside har pagerank 0 ser det ud til - det er lidt underligt, når du har haft hjemmesiden fra 2005. Måske skulle du få en SEO ekspert til se på det .

Ellers ser det super godt ud, og vildt flotte modelbilleder - meget indbydende :)

Hilsen Oliver

Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

ja det synes jeg nemlig også den er :S men leder pt. efter en ny til at lave service på siden, så det skal helt sikkert rettes til.

Har haft missmartins.dk siden 2005, men har lige fået ny side i april 2010, så mon ikke det er derfor.

Mvh Stine

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side :) 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)