Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bank købes!!

Side 3 ud af 7 (66 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit bud vil også være Erik Damgaard, har dog ingen andelse om hvad prisen må/skal være. Du har heller ikke angivet om ejerandelen skal være 100% eller mindre kan gøre det? Kan evt. godt sætte dig i forbindelse med denne og andre mulige emner.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

agenten:

Det er skønt at se at der er så mange seriøse medlemmer!

 

Kunne det tænkes at der var nogle seriøse medlemmer som vidste at deres bank eller en de kender er til salg,. Jeg er godt klar over at dette er iværksætteforum, men det er vel ikke alle der er helt uerfarne på det finansielle!

Som tidligere nævnt i tråden, så er Erik Damgaards bank om ikke til salg, så mangler den i hvert fald likviditet, så måske der er nogle muligheder der. Ellers er der i DK faktisk stadig en del små og mindre banker, og i disse tider kunne det tænkes nogle kunne overtages. 

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Han joker med jer!

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nesuz:

Han joker med jer!

Ej det tror du vel ik, så er han da en værre bandit ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

seo noob:

Hvis folk nu var lidt seriøse herinde kunne det være at folk med den slags kontakter rent faktisk gad at bruge deres tid herinde.

Hvis man nu var lidt seriøs, så tror jeg ikke man behøver spørge på et forum som amino om der er en bank til salg.

Jeg synes det lyder som en lille joke, men den får da folk til tasterne

 

inkasso tilbydes inkasso

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg låner ofte penge til mine venner.

Men har da aldrig drømt at om det kunne blive en forretning Big Smile

 

Spøg til side.. Hvorfor opretter dine klienter ikke bare en bank i DK? Hvis i har en lav udlånsrente og en høj indlånsrente så kan i sagtens gafle nogle kunder hist og her.

Men generelt kig efter de små sparekasser i Jylland, der er flere af dem der lider under krisen, ellers så er Amagerbanken vist billig, ellers kan de i det mindste få 51 % af aktierne!

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny:
Mit bud vil også være Erik Damgaard, har dog ingen andelse om hvad prisen må/skal være. Du har heller ikke angivet om ejerandelen skal være 100% eller mindre kan gøre det? Kan evt. godt sætte dig i forbindelse med denne og andre mulige emner.

Eriks bank hedder Canto bank, og man kan læse mere om den på den tilsvarende www adresse. Jeg ved ikke om den er til salg, men det er de fleste ting vel hvis prisen er rigtig.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Eriks bank hedder Canto bank, og man kan læse mere om den på den tilsvarende www adresse. Jeg ved ikke om den er til salg, men det er de fleste ting vel hvis prisen er rigtig.

Hans bank mangler penge og en stor investor ;D

Og alt hva Erik røre ved pt, ja det mangler sku penge! Han skulle have holdt sig i baggrunden, og gjort det han var bedst til, nemlig at programmere...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Og alt hva Erik røre ved pt, ja det mangler sku penge! Han skulle have holdt sig i baggrunden, og gjort det han var bedst til, nemlig at programmere...

Det håber jeg ikke du har ret i! Det går vist også 7N ret godt!

 

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ang. Eriks bank, så skrev han da ikke noget at det var et fallitbo han ønskede at købeSmile. Jeg går ud fra det skulle være en bank med kunder. Ellers vil jeg foreslå at de stifter en ny bank.

Side 3 ud af 7 (66 indlæg)