Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af Musikcafe i Nyborg

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.
Jeg er igang med at undersøge mulighederne for at starte en nytænkende café op omkring Nyborg havn.
Da havnen er meget turistpræget om sommeren, skal der også tænkes på disse.
Ideen er at lave en café efterligning af de gode New York Jazz cafeer. Med tema måneder hvor musikken evt. skifter. Jeg er i kontakt med Nyborg kommune for at alt skal foreløbe planmæssigt, legalt og "perfekt".
Jeg sørger nogle seriøse mennesker til at hjælpe med denne opstart, både folk som giver råd og vejledning og folk som direkte hjælper med processen. På cafeen skal der både serveres kolde og varme drikke. Lette anretninger om dagen og eftermiddag. Om aftenen skal der, hvis muligligt, serveres mad hen af resaurant anretninger, så som risretter, pasta retter og kød retter.  Jeg søger en bestyrer af cafeen, gerne med massere af erfaring på området.
Jeg søger derudover folk som har gode råd til finansieringen af denne cafe. hvor skal man søge? hvordan skal man søge, for at folk bliver fanget af ideen. og hvad skal man passe på?

Glæder mig til at høre fra jer alle sammen.

MVH:
Steffen Petersen

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror det er bedst hvis du selv kan starte den op - dernæst kan en bestyrer komme i spil.

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Grunden til jeg skal bruge en bestyrer er grundet alkohol bevilling til selskaber og private.

Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen

Det lyder interessant med din ide. Søger du stadig rådgivning ?

Venlig Hilsen

Martin

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej desværre Martin.

Ideen var god, med mulighederne er desværre ikke til det i denne omgang.
Den bliver lagt på hylden, men ikke glemt :)

-Steffen 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)