Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Robo Defence Full version:)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har fået mig en rigtig lækker htc desire og hentede den gratis version af Robo Defence, og jeg er blevet vildt addictive af dette fantastiske spil. Så jeg ville købe den fulde version, men det finder jeg så ud af at man ikke kan i DK.

Er der nogen der ligger inde med spillet, eller kan hjælpe mig med at få fingre i det?

Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du sikker på at det bare er igennem android market du kan købe det i DK? Der findes andre 3. parts programmer der tillader at downloade applikationer udenom nogle af de restriktioner der ligger. Jeg kan ikke lige huske navnet, men jeg fandt det da jeg prøvede at finde ud af hvordan jeg kunne downloade betalingsapps ( dette er nemlig ikke muligt for mig gennem market da jeg har Telmore...? ).

Håber det var en hjælp :-)

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jensen:

Hej Amino,

Jeg har fået mig en rigtig lækker htc desire og hentede den gratis version af Robo Defence, og jeg er blevet vildt addictive af dette fantastiske spil. Så jeg ville købe den fulde version, men det finder jeg så ud af at man ikke kan i DK.

Er der nogen der ligger inde med spillet, eller kan hjælpe mig med at få fingre i det?

Jesper

Hvis du skal købe på market skal du bruge et SIM-kort fra f.eks Tyskland eller USA. Du kan købe dem på E-bay. Der behøver ikke at være taletid på. Du sætter bare simkortet i, køber den app. du skal og sætter så dit eget SIM-kort i.

Jeg kender en der købte et SIM-kort i USA for 9$ på E-bay, så det er altså ikke vildt dyrt.

Jan

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for hjælpen begge.

jeg downloadede spillet til min pc og smed det over på min mobil..

Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper, hvordan bar du dig ad me at downloade den fulde version, hvilket link brugte du.

 

Vl super gerne købedet spil er totalt bidt af det, men kan ikke find enogen steder at hente det,

Shape the future, or die trying 8-)

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

OFF TOPIC :

Hvad gav i for jeres Desire?

Og hvor købte i den?

M/U abo.

.

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 263
Fra  CoolStuff SPAMfighter ApS Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonathan Hansen:

OFF TOPIC :

Hvad gav i for jeres Desire?

Og hvor købte i den?

M/U abo.

Hos mobil2kr ender med at give 2600kr for den inkl ALT... Tilbuddet er dog fjernet nu... :)

 

og jeg vil oss gerne vide hvordan man kan få den fulde version uden at roote den

Patrick T. Rasmussen

Ekstern Marketingchef

Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey JN, vil du ikke godt oprette en tråd selv den er jo helt uden for emnet tak 8)

Shape the future, or die trying 8-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)