Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af forum/debat side på ens netshop ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg står i den situation at jeg gerne vil skabe lidt mere troværdighed omkring at handle på Internettet og har derfor i tankerne at oprette et forum/debat rum, hvor folk kan stille spørgsmål om vores produkter, om leveringstider, om tilbud samt at kunderne kan skrive hvad de synes om vores netshop m.m.

 

Hvordan opretter man så dette forum ? Jeg bruger dandomain og er det noget der kan fungere sammen med dette ?

 

Er der evt. nogen der kan lave det og til hvilken pris ?

 

Hilsen Kipling

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved ikke lige hvad der er af muligheder i Dandomain''s system, men vil anbefale dig at kontakte deres kundeservice. Generelt tror jeg dog at du skal overveje det meget grundigt, er du sikker på at der vil blive aktivitet nok i det pågældende forum? Såfremt der ikke bliver meget aktivitet tror jeg desværre at det vil få den modsatte effekt, nemlig at din side fremgår mindre troværdig.

I stedet kunne du overveje manuelt at putte kundeudtalelser på siden samt at oprette en FAQ.



Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Ok... Det kan du selvfølgelig godt have ret i.. Som du siger vil jeg prøve at lægge ud med at oprette en FAQ og sætte kundeudtalelser ind på siden.. Tak for hjælpen.
Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kipling,



Jeg ved godt det ikke er det du spørger om, men jeg faldt lige over et par småting i din shop, som også kan have betydning for oplevelsen af troværdighed/seriøsitet:   


  • Din tekstfont er ikke den bedst egnede til skærmbrug   
       
       
  • Du bør være mere stringent omkring valg af tekststørrelse på dine sider   
       
       
  • Din menu scroller både horisontalt og vertikalt (1024X768)   
       
       
  • Der er et par stavefejl rundt omkring  (eks. "nystartede virksomhed")   
       
       
  • Du kunne med fordel bruge en baggrundsfarve til at bryde alt det hvide




Tag det kun som positiv feedback. Jeg ved godt det kan virke som petitesser, men jeg har oplevet brugertests hvor brugerne falder over mindre end ovennævnte...



Mvh



Claus







Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Off Topic: Er der nogen  der kan fortælle mig hvorfor mine indlæg får så mange linieskift som i ovenstående?


Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kunne med fordel læse min artikel Succefuldt forum Der giver dig nogle pointers til hvad du skal gennem
Tilmeldt 19. Nov 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Ok.. takker for de mange svar.. kigger lidt videre på de sider i anbefaler..
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil helt klart også anbefale en FAQ og kundeudtalelser istedet for et debatforum på shoppen. Hvorfor? Jo:

- Kan du skabe trafik/indlæg nok til et forum? Et dødt forum kan trække den samlede opfattelse af dit site ned.
- Har du i en periode et problem, bliver forumet overdænget med utilfredse kunders harme! Og intet kører problemfrit fra nu til al evighed.

mvh Carsten


Side 1 ud af 1 (9 indlæg)