Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Datamining i e-butik

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin,

 

jeg har sendt dig en mail.

Man kan i princippet trække hvad som helst ind i et Datawarehouse (kube).

Er der en ODBC driver, skulle det ikke være noget problem at hive dataene ud.

 

Ha'' en god aften.

Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 03-12-2006 20:40:04 Forfatter: Joensen


Du behøver ikke vente til Office 2007, du kan allerede nu lave OLAP kuber i Analysis services og lægge en excel frontend på toppen.

Men du kan også kontakte mig - jeg arbejder ved TARGIT (www.targit.com)

Vi laver Business Intelligence løsninger.

Vi anbefaler en SQL server, så jeg kan se du allerede er godt på vej - men hvis du har lyst hiver jeg gerne halvanden time ud af kalenderen og kommer forbi og giver en demonstration.

Vores værktøj er meget brugervenligt og intuitivt.


 

TARGIT er super - har arbejde med det tidligere...anbefaling herfra...

www.onapp.com

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 03-12-2006 10:28:48 Forfatter: Biz. Since 1992
 Hvis der et firma som lyster at få hjælp til et godt system, så stiller jeg gerne min mange års netsalg/pos viden til rådighed . så der kommer et sammenspil der dur til noget.


 

Hej Biz.

Vi (Ceravista) står foran udviklingen af en advanceret shopløsning i 2007. Som skal være en extention til vores cms, Ceravista Canvas (Kommer en ny version i start 2007). Så det kunne være at vi skulle samarbejde lidt omkring udviklingen af denne. Jeg kigger lige ind forbi "kontoret" ved lejlighed. Muligt at det først bliver lige efter nytår.

Charly

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 04-12-2006 09:11:25 Forfatter: Tyllesen
Dato: 03-12-2006 10:28:48 Forfatter: Biz. Since 1992
Hvis der et firma som lyster at få hjælp til et godt system, så stiller jeg gerne min mange års netsalg/pos viden til rådighed . så der kommer et sammenspil der dur til noget.



Hej Biz.

Vi (Ceravista) står foran udviklingen af en advanceret shopløsning i 2007. Som skal være en extention til vores cms, Ceravista Canvas (Kommer en ny version i start 2007). Så det kunne være at vi skulle samarbejde lidt omkring udviklingen af denne. Jeg kigger lige ind forbi ''kontoret'' ved lejlighed. Muligt at det først bliver lige efter nytår.

Charly


 

Ja lad os se på det, men husk det er ikke bare en ny webshop løsning, dem er der nok af,,, der skal pro lagerstyring + pos + regnskabsprogram + flerbruger system = som spiler godt sammen.

Fra Albertslund
Tilmeldt 29. Nov 05
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er bestemt også interesseret i et se eksempler på et gode datamining værktøjer der kan bidrage med viden om ordrer fra et ordrekartotek.



Mht. bud på komplette løsninger: Vi distribuere og vedligeholder en komplet e-handelsløsning til MBS C5 (Microsoft Business Solutions). Løsningen forhandles pt. udelukkende gennem C5 forhandlere. Pt. har vi 16 forhandlere og 31 installerede løsninger.

Løsningen hedder Chainbox C5. Læs videre her http://www.chainbox.dk.

Chainbox C5 bliver pt. primært benyttet til B2B salg hvor shopejeren har valgt helt at lukke af for private kunder. Dog har vi selvfølgelig et par B2C referencer: http://www.inventarland.dk - http://www.procare.dk

Chainbox C5 er et plug-in til CMS systemet Umbraco (se http://www.umbraco.dk) som er et open source CMS system. Chainbox er ikke selv open source og det betyder at vi sælger en kommerciel licens til Umbraco - hvor disse penge går videre til Umbraco.

Umbraco´s skabelon system er uhyre fleksibelt og der er ikke nogen begrænsninger vedr. layout. Alt indhold til sider og produktdata fra C5 hentes/genereres som xml som efterfølgende styles/layoutes vha. xslt.

Løsningen er certificeret af Microsoft.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)