Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedst business Mobil ?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 06:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morgen friske Amino'er :)

Ja som overskriften siger, er jeg på jagt efter at vide hvilken mobil der er den bedste business mobil ? hvad synes i og hvorfor ? :)

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Tjah, ved ikke om det er den bedste.. Men jeg må sige jeg er meget glad for min HTC Legend.

Den er koblet op til altid at modtage mails fra:
Gmail (privat)
BIGBuy.dk mails (min lille virksomhed)
Samt exchange (mit fuldtids job hos en mæglerkæder)

desuden har jeg med denne fuld styr på min kalender, og alle mine kunder. Desuden er den på FB og Twitter.

Jeg har et 3 abonnement med op til 20GB fri mobildata.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 133
Fra  KompetenceKanalen A/S Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kevin.

Jeg tror meget, det er en smags sag.

Før jeg købte min iPhone havde jeg en htc Cruise. Den var jeg dog ikke tilfreds med. Jeg kunne maksimalt have 5 mailkonti på den, hvilket ikke dækkede mit behov. Desuden skulle hver enkelt mailkonto sættes op manuelt. På iPhonen skete det automatisk ved sync. med Windows. Faktisk sync'ede iPhone med med Windows og Outlook ind htc'en selvom denne indehold Windows Mobile6.

Sidst men ikke mindst var htc'en langsom og på ingen måde så "flydende" som iPhonen.

Så da jeg fik iPhone var kontrasten stor og lykken ligeså.
MEN, husk at den htc jeg omtaler har fået mange nye og langt bedre søskene siden! Jeg kender mange der har de nye htc'er og er vildt glade for dem, så hvem ved, måske ender jeg med selv at prøve en igen en dag. Smile

Fortsat god research og jagt. (Hvis du kender nogen der har de forskellige modeller på markedet, er det en fed ting lige at prøve dem i praksis)

Mange hilsner,

Mathias.

Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja selvfølgelig er det en smagsfaktor om hvor vidt man er til det ene frem for det andet :)

Jeg har en HTC Tytnll men den er for stor og processoren er for lille.. så ved ikke om det er generalt at en HTC er langsom? lyder sådan.. :)

Jeg søger ikke noget til 5 tusinde kr, mere i den lavere ende..

er ude efter noget der er fuldt funktionelt med mail opsætning, skriveprogram og lign. men vigtigst af alt, nemlig god lyd i højtaleren og god mikrofon, synes det er et generalt problem uanset hvilken mobil jeg får så er jeg utilfreds hvad det angår :)

er lidt træt af du er så glad for Iphone, som alle andre os er, for jeg nægter at eje en :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 133
Fra  KompetenceKanalen A/S Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

I så fald tror jeg Nokia har et par potentielle modeller, men jeg har ikke erfaring med dem, så her må vi have nogle andre ind over. :-)

Mange hilsner,

Mathias.

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevin Henningsen:
så ved ikke om det er generalt at en HTC er langsom? lyder sådan.. :)

Pas, synes bestemt min Legend er hurtig, og er sikker på deres Desire er ligeså. Men de bliver nok lidt dyre ja.

Tilgengæld ligger kan en legend fungere som pdf læser, GPS med deres Google Maps som har fået GPS funktion og Quickoffice som er en mobil udgave af et office program hvor der er excel, word og powerpoint. Alt hvad den ellers mangler, synes jeg er tilgængeligt på deres Android Marked.

Men ja, det bedste ville nok være hvis du kendte nogle som du kunne låne en af.

Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

er den legend alle pengene værd?  :) ja havde lidt desire'en i tankerne, 1 mhz processor sku nok hjælpe på min tålmodighed :)

Det med at prøve nogen er sku svært.. halvdelen af alle folk render rundt med Iphone. og den anden halvdel med noget irrelevant :) må vel ned i tdc og prøve mig lidt frem imorgen :)

Jeg kender ikke android, kun windows mobile, så hvordan er det i forhold til ? :)

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kevin,

Jeg har selv næsten lige købt en HTC Desire, og jeg kan godt sige at det er den bedste telefon jeg nogensinde har haft. Jeg har skrevet en kort anmeldelse af HTC Desire på min blog.

Jeg regner stærkt med at skrive mere om HTC Desire når jeg får tid til det. Men smut ned i din lokale telefon butik og prøv de forskellige. For det er helt sikkert en smagssag at vælge ny mobil.

Michael

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan vente nogle måneder, så kommer windows med deres nye styresystem til mobiltelefoner, der har du adgang til hele office pakken og meget mere, det hedder windows phone 7 og det er meget anderledes fra hvad vi kender fra windows mobiltelefoner! (de er startet helt fra bunden af igen). Både HTC, asus, dell og et par andre producenter er igang med at producere mobiltelefonerne med det på, de regner med de kommer i slutningen af året (oktober/november måned)

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har købt en Google Nexus One, som vel svarer til en HTC Desire. Android styresystemet er super fedt og nemt at bruge.

Da jeg kører meget, er jeg glad for den nu indbyggede Navigation. Jeg har frit Internet på mobilen, mobilt bredbånd, så jeg kan surfe hvor som helst der er dækning.

Jeg checker alt min e-mail, både min Gmail, mine 3 forskellige konti op imod Exchange, samt e-mail op imod Lotus Notes.

Derudover har jeg installeret en VoIP telefon (SIP), så jeg kan modtage opkald fra mit firmanr., direkte på mobilen, når jeg har 3G dækning, eller der er dækning med trådløst netværk.

Derudover findes der nogle virkeligt fede apps i Android market, bruger f.eks. selv Endomondo til sport.

Jeg tror at Android systemet bliver rigtigt stort, fordi det er så åbent, og vil fremover kunne fås på mange forskellige producenters mobiler...

Glæder mig til den nye version 2.2, som bliver downloadet automatisk af telefonen. Kører pt. 2.1...

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)