Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flash CS4 eller xhtml.. hjælp

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

ang intelligens, så jeg ca dobbelt så gammel som når et barn lærer at forstå ironi.. så når folk fortæller mig at jeg satme er skarp til det jeg laver, så kan jeg godt vurdere det ikke er ironisk ment :) så hjernen er på plads og evnen til at lærer på over middel niveau også. :)

okay, jamen det vil jeg finde ud af om det kan køre auktioner :)

Der det så bliver tricky er at få konverteringsoptimeret skidtet... og det er ikke uvæsentligt, da der er en stor konkurrence på området...

hvad mener du med det? :)

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevin Henningsen:
ang intelligens, så jeg ca dobbelt så gammel som når et barn lærer at forstå ironi.. så når folk fortæller mig at jeg satme er skarp til det jeg laver, så kan jeg godt vurdere det ikke er ironisk ment :) så hjernen er på plads og evnen til at lærer på over middel niveau også. :)

 

Hæ hæ... Det var nu ikke min mening, at betvivle din intelligens.... Det var nok lidt forkert formuleret... Det handler vel mere om interesse. Nogle mennesker synes det er røvkedeligt, at sidde og rode med kode og den slags - hvilket er en ærlig sag. Så selvom de er hyperintelligente kan de lige så godt opgive det på forhånd. Men hvis man har lidt flair for det og i øvrigt ikke brækker sig ved tanken om at nørde noget teknisk i et par måneder, så kan jeg ikke se det skulle være et umuligt projekt :)

 

Kevin Henningsen:
okay, jamen det vil jeg finde ud af om det kan køre auktioner :)

 

Jeg har lige været inde og tjekke - jeg blev også nysgerrig. Du kan ihvertfald tilkøbe et modul, for 300 euro, der giver mulighed for at køre auktioner. Det kan godt ske du kan finde noget billigere eller endda gratis, men hvorom alting er så kan det ihvertfald sagtens lade sig gøre.

 

Kevin Henningsen:
hvad mener du med det? :)

 

Det jeg mener er at i forhold til at starte et auktionssite op, så har du altså nogle ret store kanoner på markedet i forvejen... eBay og QXL er oplagte eksempler.... Men derudover er der jo også en masse mindre - herinde på Amino er der f.eks. et par stykker, der er ved at køre nogle spændende sites i stilling. Så der er rift om kunderne. Hvilket vil sige at én ting er at få folk til at klikke ind på dit site....noget helt andet er at få dem til at blive på det og rent faktisk handle der. Og dét er altså en større opgave, som kræver noget ekspertviden.

Det er du så, så heldig at en af DK's førende e-købmænd er villig til at dele ud af den viden - Thorborg har jo skrevet en rigtigt god bog om emnet. Men det er altså ikke noget man kommer sovende til - så det er virkeligt et område du skal have fokus på.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe nej ved da godt du ikke vil nedgøre mig, det er jo etisk forkert og sådan er ingen mennesker herinde :)

okay fedt, jeg sku nok bruge 1 time på at finde ud af det, det dejligt med ekspert hjælp, prissætter meget i hjælper mig :)

Hehe har nu ikke planer om at starte noget lignende qxl eller ebay, lige for at relatere til sidste besked så var jeg ikke dum, og man skal sku være dum hvis man tror man kan udkonkurre dem på få midler og ressourcer :)

nej den ide jeg har fået er sku genial! bygger en lille smule på qxl's forretning og så langt fra ikke, det skide smart! punktum

Det med at nørde, så har jeg nu i et par år programmeret micro processer i C så kender godt til at kode 14 timer i træk !! :)

og når jeg er så tændt på at få sat det hele igang, hopper jeg næppe fra, det her bliver billetten til paradis :D som vi alle jo kender til ..





Side 2 ud af 2 (13 indlæg)