Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør søges til nyt affiliate projekt

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 1. Mar 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej derude,

Det vil være en fordel, hvis du bor på Fyn!

Jeg søger en dygtig programmør (PHP mySql database osv.) til et nyt projekt - nemlig et affiliate netværk. Programmøren skal udføre 'det hårde arbejde', hvilket vil sige, at han/hun skal programmere et affiliate-system op i et design, som forinden laves af en grafiker. Vi er allerede to om at organisere systemet, og til at sørge for de praktiske ting.

Opgaven er som sådan ikke lønnet, men se det som et projekt, som du kan blive en del af.

Af flere årsager vil jeg helst ikke uddybe konceptet alt for meget, så derfor ser jeg helst, at samtaler foretages pr. mail eller telefon. Men jeg kan sige så meget, at et lignende projekt ikke findes, og kan forhåbentligt gå hen og blive en stor succes.

Mail: rasmus@lillers.dk
- mail for telefonnummer.

Ser frem til at høre fra jer,

// Rasmus

Fra Odense
Tilmeldt 1. Mar 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Stadig ikke nogle interesserede? :o)

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Rasmus Grundtvig:

Stadig ikke nogle interesserede? :o)

Det kan godt være at du er heldig at der er en eller flere studerende der ville kaste sig ud i sådan et projekt, men du skal nok ikke regne med at de professionelle programmører står i kø.

Prøv at kigge Amino igennem og se hvor mange der lige har en fantastisk idé - og som lige mangler en programmør som kan kaste nogle hundrede eller tusinde timer efter et eller andet...

Men held og lykke alligevel

mvh
Jan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Rasmus Grundtvig:

Programmøren skal udføre 'det hårde arbejde'

...


Opgaven er som sådan ikke lønnet, men se det som et projekt, som du kan blive en del af.

Jeg er sikker på, du nok skal få tiltrukket de gode programmører med dén beskrivelse af opgaven...

Læs mit tidligere indlæg om denne problemstilling.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

[Dobbeltpost (pga. Amino-fejl) slettet]

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Bentzen:

Rasmus Grundtvig:

Programmøren skal udføre 'det hårde arbejde'

...


Opgaven er som sådan ikke lønnet, men se det som et projekt, som du kan blive en del af.

Jeg er sikker på, du nok skal få tiltrukket de gode programmører med dén beskrivelse af opgaven...

Læs mit tidligere indlæg om denne problemstilling.

Ja og hvis du vender den om, hvorfor så give 50% væk, hvis idéen er så god? Når vores nye side er færdig og vi starter vores AdWords kampagner, så har den tjent sig selv ind på under 14 dage.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 214
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 01:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

For at være helt ærligt så tror jeg ikke der er særlig mange programmører der gider at tage i mod tilbudet. Det kræver jo mange mange timers arbejde bag sådan et system. 

Jeg er selv i gang med et lave et affiliate system med en ven, og vi har vurderet at der skal lægges omkring 1000 timers arbejde i det. Og tro mig, det er meget hårdt at udføre sådan et stort programmerings arbejde. Sådan som jeg ser det vil det tage mange måneder at lave et komplet affiliate system (hvis jobbet bliver udført af studerende). Det afhænger selvfølgelig også af hvilke krav i har til projektet. Men lad os antage at der lægges 1000 programmerings timer i projektet fordelt på 3 måneder (2 personer). Det er omkring 6 timer om dagen pr. programmør og det er meget for en studerende! 

Nå men det er ikke kun det. Prøv at se det på et andet perspektiv. Hvem er mest afhængig af hinanden? Jer eller programmørerne? De evner, viden og kompetencer programmørerne har, kommer jo heller ikke bare fra skyerne. Det er viden som er opbygget af mange års læsning og praktisering, hvilket gøre det meget værdifuldt.

Det er ikke for at være mega negativ, men vær dog lidt realistiske. 

Anyways... held og lykke med jeres projekt!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)