Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Op mod 50% vil købe en eller flere julegaver på nettet!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Hørte lige i radioen, her til morgen, at op mod 50% af de julegavekøbende danskere ville købe en eller flere julegaver på nettet. Så det lyder jo lovende for alle os epushende aminoer. Jeg når dog ikke at får hundeshoppen op inden jul :-( (venter på svar fra pbs). Men det bliver jo nok også jul igen næste år og så kan det jo også være at kunderne kommer og bruger pengene, de har fået retur hos jer, hos mig istedet ;-D .

Men held og lykke og god indbringende jul herfra.

 

/ Charly

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, jeg hørte det også, og jeg har allerede købt/bestilt 80% af mine julegaver på nettet, så jeg tæller godt med i statistikken

Jeg synes faktisk at det er nemt og bekvemt at handle ind til jul på den måde, men det er da også i mine overvejelser, at det kan gå hen og blive noget bøvl for modtageren hvis gaverne skal byttes. Så det er fortsat kun de "sikre" gaver jeg køber online, altså gaver jeg er sikker på ikke skal byttes.

Men til alle jer E-pushere: Jeg håber at I får et godt julesalg!

mvh Carsten

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 04-12-2006 09:09:11 Forfatter: Carsten Jacobsen Ja, jeg hørte det også, og jeg har allerede købt/bestilt 80% af mine julegaver  Så det er fortsat kun de ''sikre'' gaver jeg køber online, altså gaver jeg er sikker på ikke skal byttes.


Ja jeg køber også kun de gaver der er til mig selv, på nettet :-)

/ Charly
Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan kun bekræfte at folk køber julegaver over nettet.. Jeg har pakket og pakket gaver ind til den store guldmedalje, så jeg tror helt sikkert at julehandel på nettet er en succes (altså hvordan staver man til det ord ). Køber også selv julegaver over nettet, men køber også kun dem, som jeg er ret sikker på ikke skal byttes.. Gad vide hvorfor det er sådan ? Mon folk syntes at det er for besværligt at sende retur ? Det syntes jeg nok lidt, men egentlig er det vel ret nemt og heller ikke dyrt sammenlignet med at man skal ud i bilen og ind og stå i kø i en butik i bytteræs dagene.. Det koster jo også.. Mange e-shops har jo en lang bytteperiode !

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Jo det bliver en tosset jul. Det er vores trejde jul på www.jonsen.dk og man kan tydeligt mærke udviklingen. Trods den noget forøget konkurrence på markedet, hvor både små rene e-urforhandleren og andre butikker er gået online - går det stadig fremad. De sidste syv dage har solgt mere end vores normale gennemsnits måneder ligger på - men dette er jo også tildensen i fysiske butikker. Men julen i år ser alligevel ud til at slå nye rekorder.


Glædelig jul.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg køber næsten alt på nettet – det er bare meget nemmere, og så har jeg aldrig gidet alle de mennesker i forretningerne op til og efter jul... Nogle ting kan det være rart at komme ud og kigge på, men ofte kan man jo også finde en rigtig god pris på nettet, og så gider jeg ikke bruge tiden på at skulle afsted. Den tid kan bruges til langt vigtigere ting!

Jep, jeg er ikke en normal kvinde

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)