Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

16 årig søger hjælp til e-shop.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aabybro
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en dreng på 16 som har en lille iværksætter drøm i maven.

Jeg startede en side op for sjov, hvor jeg ville sælge noget tøj jeg købte billigt på nettet.

Men der gik ikke lang tid før den største tøjbutik i den by jeg bor i, ville samarbejde med mig. Vi aftalte at han var mit "lager" dvs - Tøjet var i hans butik, jeg kom ned og hentede tingene når jeg havde solgt nået, og så fik jeg selvfølgelig nogle penge.

Til at starte med skulle siden bare være for folk i og omkring Aabybro (som er den by jeg bor i ), men jeg kunne hurtig se at der var interesse uden for byen.

Så nu har jeg beslutte mig for at ville lave en rigtig webshop, og det er her jeg gerne vil have ALLE de råd jeg kan få. Både Mht. til hvilken side jeg kan bruge, som ikke koster en bondegård, og bare nogle generelle ting som kan hjælpe.

Jeg har læst den såkaldte "e-pusher" som har hjulpet meget, men føler stadig jeg mangler en masse :)

Mvh. Oliver Bruun.

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså hvis du selv er dygtig til fx. photoshop. kan du nemt lave en flot og billig shop med dandomain.dk 's system.

Jeg tror bare ikke, at du kan få en indløsningsaftale hos pbs når du er under 18 :( så folk kan betale med betalingskort.

endvidere koster en indløsningsaftale kr. 3500.

 

ved ikke om det hjalp :)

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Fra Aabybro
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 02:10
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan jo altid få min far eller en anden til at "eje" shoppen :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 02:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oliver,

Hvis du har brug for et par råd vil jeg gerne hjælpe dig :) Tilføj mig på MSN kristoffer_hjerrild@hotmail.com eller se min blog www.Kristoffer-Hjerrild.dk

Venlig hilsen

Kristoffer Hjerrild

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 04:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oliver,

Du er også meget velkommen til at tilføje mig på messengar msn@mark-jensen.dk så kan jeg godt hjælpe dig lidt på vej :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)