Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vend videoklip fra iphone og headset til samme

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Skovlunde
Tilmeldt 18. Sep 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har problemer med at få vendt et videoklip fra min iphone - er der nogen, der ved hvordan jeg gør det? Det skal bruges i en powerpoint (i dag lige om lidt...)  - og det ser SÅ fjollet hvis alle deltagerne sidder med hovedet på skrå...

Og en anden ting - hvilket headset er godt til en iphone? Jeg har haft et Nokia et - bluetooth. Men det fungerer ikke godt nok. Jeg taler meget i tlf i arbejdstiden, og det er jo noget nemmere at have hænderne fri. Er der nogen der har en god anbefaling?

God karma og godt vejr til alle :-)

Karin

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Skovlunde
Tilmeldt 18. Sep 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde millioner tak - det virker nu :-)

Fra Randers SØ
Tilmeldt 10. May 07
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Karin Krogh:
Og en anden ting - hvilket headset er godt til en iphone? Jeg har haft et Nokia et - bluetooth. Men det fungerer ikke godt nok. Jeg taler meget i tlf i arbejdstiden, og det er jo noget nemmere at have hænderne fri. Er der nogen der har en god anbefaling?

Hej Karin

Der er flere gode headsetløsninger til Iphone, på det seneste har vores kunder købt Plantronics Voyager PRO til brug på Iphone, jeg har fået gode tilbagemeldinger på dette. Jeg bruger selv samme headset, dog til HTC - men det er efter min vurdering det bedste bluetooth headset der er på markedet lige nu.

Se det her: http://www.headsetsupport.dk/shop/plantronics-voyager-pro-425p.html

Voyager PRO er den direkte efterfølger til Voyager 510, som i mange år er blevet betragtet som markedets bedste bluetooth headset.

Virksomheder har mulighed for at låne headsets hos os, forud for et eventuelt køb, så sig bare til hvis du vil teste uden at forpligtige dig til andet.

Med venlig hilsen

Jacob

Thomsen Telecom - Nattergalevej 8A, Assentoft - 8960 Randers SØ - Tlf. 70 20 50 75 - www.thomsentelecom.dk - www.headsetsupport.dk

Fra Skovlunde
Tilmeldt 18. Sep 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for dit råd - det ser jeg nærmere på :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)