Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad ville i gøre hvis hvis i stod for driften af sportnu.dk?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Korrekt Bornholm ligger forkert stadigvæk

Mangler tekst hvad enkel ting betyder både femkamp , kapgang sådan set alle kategorier hvad betyder de ting , det er ikke skrevet på giver både indhold til søgemaskinerne og forklare folk om de forskellige ting bedre

God ide med kontaktformular på kontaktsiden derved lettere at kontakte jer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man gør vinduet mindre, så bliver indholdet forskudt.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Fra  Designunivers Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes det er en fremragende idé. Jeg er selv formand for en fodboldklub i Århus, og har netop oprettet klubben på siden. Mit håb er, at den vil tiltrække nye medlemmer til klubben i fremtiden.

Nu er det jo begrænset hvor meget erfaring jeg har med at bruge siden, men mit umiddelbare indtryk er, at konceptet er godt og siden dækker det behov man har som klub/sportsudøver. I stedet for at have fokus på videreudvikling vil jeg opfordre jer til at have fokus på trafik nu. Prøv at kontakte nogle medier, som måske vil være med til at promovere jeres koncept gennem fx artikler i aviser, sportshjemmesider eller lignende.

Har dog en idé til jeres fremtidige indtjeningsmuligheder. Her kunne et adwords-system måske være aktuelt? Altså at man kan betale sig til en position højt på listen over klubber i lokalområdet. Hvis det ikke blev alt for dyrt, ville jeg som formand gerne tage det med til et bestyrelsesmøde og se om vi kunne lægge nogle midler på dette område. Men det kræver som sagt stor trafik.

Hvor mange brugere har i på nuværende tidspunkt? Er det noget du vil fortælle? Er interesseret i de personer, der leder efter en klub, og ikke de, som har oprettet en klub på siden.

Held og lykke med det. Håber det vokser sig stort.

// Michael

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Menuen i toppen er ikke centreret som resten af siden. Ellers flot - hvem opdatere indholdet? Men det jeg ville ændre er selve integrationen af annoncer. Siden har et meget stort potentiale for at skabe indtægter via affiliate marketing, hvis i forstår at bruge det rigtigt. Hvorfor er der ikke en annonce for billigegolfbolde.dk under gol´fd (20% i kommision så vidt jeg husker), eller hvorfor har i ikke noget om protein under styrketræning - der igen 20% at hente pr. salg.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 171
Fra  LichtenbergPress Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot, og jeg kunne faktis finde den klub jeg søgte. 

-Men kortet fylder for meget. Hvis du vil opbygge en portal, som folk kommer til at bruge igen og igen, så skal der være noget tekst, nyheder og sager der hvor kortet er. 

Fra Næstved
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot side. Men kan se at den ikke finder klubben CSA, hvis man søger i Københavnsområdet i de sportsgrene de udbyder. Den finder ellers alle andre Smile

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)