Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har lanceret et nyt site

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hornslet
Tilmeldt 16. Dec 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. Vi har lanceret www.proftag.com og vi vil rigtigt gerne have feedback på siden. Planen er at den skal lanceres på flere forskellige sprog. Indtil nu ligger den på dansk og engelsk, men flere følger.

Mvh Heinz

Gipote.dk

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heinz,

Der er ikke ret meget tekst på de forskellige produktsider. Og det er vel også lidt svært at differencer produkterne nok fra hinanden til at google vil indeksere dem alle?

Men jeres url struktur kunne nok være pænere og lidt mere sigende både for kunder og søgemaskiner. pt. står der jo bare produkt og nummer.

Mvh. Sven

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heinz,

Det er da en hyggelig side. Men når nu produkterne er så ensartede, ville jeg måske gøre flowet lidt mere intuitivt, f.eks. a la Interflora.

1) Vælg kategori (hjerte / kødben / cirkel).

2) Vælg specifikt tegn.

3) Vælg tekst.

4) Bestil.

Den nuværende placering af felter til tekst og "Læg i kurv", tror jeg godt kan koste noget salg.

Fra Hornslet
Tilmeldt 16. Dec 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sven 

 

Tak for svar.

Ja det har du ret i. Planen er at den kun skal annonceres på google på nogle ganske konkrete søgerord. Selvfølgelig gør det ikke noget at siden bliver kendt og brugt. 

Vi har googleannonceret i England i en lille uge og der er ca 150 der har klikket på annoncen, men vi har endnu ikke haft et salg derovre. Ikke engang en afbrudt ordre. Er der noget vi overser?

 

Mvh

Heinz

Fra Hornslet
Tilmeldt 16. Dec 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Tak for feedback.

Vi vil gerne have så kort et flow som muligt, men kan godt se ideen med dine tanker. Den med "læg i kurv" tror jeg du har ret i

Heinz

Tilmeldt 30. Mar 09
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart synes jeg at jeres web-adresse hentyder til noget med tagarbejde??

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1293
Fra  Conseo Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Heinz Andersen:
Ja det har du ret i. Planen er at den kun skal annonceres på google på nogle ganske konkrete søgerord. Selvfølgelig gør det ikke noget at siden bliver kendt og brugt. 

Ganske fin side, men hvis i vil findes på Google og andre søgemaskiner, så vil jeg på det kraftigste anbefale at i fjerne dette fra jeres website :) :

<meta content='noindex, nofollow' name='robots' />

Fra Lystrup
Tilmeldt 15. May 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heinz

Der mangler noget tekst, synes jeg. Jeg blev lidt forvirret over, hvad det var i solgte til at starte med. Jeg kan også se, at siden mangler title-tags mm som vil gøre siden mere google venlig.

Hilsen Oliver

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er en ganske fin side... Der er ikke så meget pis der, bare en masse billige hundetegn - hvilket jo er perfekt, hvis man står og mangler sådan et :)

 

Som andre har været inde på synes jeg dog I skal overveje at lave nogle generelle kategorier, istedet for bare læsse hele muletjavsen op på forsiden i een stor pærevælling.

 

Derudover ville det ikke skade, hvis der var nogle soleklare calls to action - en fin og iøjenfaldende knap, der hedder "Bestil", "Køb" eller noget i den dur ville gøre underværker. Jeg ved godt det kan lyde tåbeligt...for det er jo oplagt, at hundetegnene er til salg? Men tro mig - jo mindre kunderne skal tænke, jo flere hunde kommer til at gå med jeres tegn ;)

 

Jeg synes også der godt kunne være lidt mere information om produkterne - hvor mange tegn kan jeg f.eks. skrive på hundetegnet? Det kan godt være den information findes på siden....men hvis jeg skal lege "potentiel kunde" så gider jeg altså ikke lede efter den information - kald det dovenskab eller kald det snusfornuft.... Fakta er at man sælger meget mere, hvis man gør det nemt for kunden at smide penge i sin butik.

 

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Hornslet
Tilmeldt 16. Dec 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til jer alle for rigtig god og konstruktiv kritik. Der er en god pointe i "dont make me think".

Mvh

Heinz,

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)