Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan holder i på jeres brugere?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen igen :-)

Først vil jeg lige sige, at jeg ikke er sikker på den er postet det rigtige sted, men var ikke lige sikker på hvor den ellers skulle være. Når men til spørgsmålet...

Hvad gør i for at holde på jeres besøgende i længere tid end de bare lige kommer ind for at tjekke deres side og så ellers smutter igen, har i nogle gode tips / tricks. Min side har et fint forum, men der er dog ikke nok gang i det til at det er et grundlag for, at mine brugere bliver i længere tid.

Håber i har nogle super gode idéer! :)

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Er du selv aktiv på dit forum ?

Har du flere brugere du styre og skaber aktivitet på siden ?

Lav 3-4 brugere selv der skriver lidt med hinanden og lad nemme spørgsmål stå åben ;-)

har selv et forum der er nyt og har på ca 4 uger fået knap 100 tilmeldte brugere..

Jeg har kun 3 brugere selv, resten er kommet til ved at lade små ting være ubesvaret ;-)

 

Det kunne være et forslag

 

Mikkel

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel.
Jeg har også lidt overvejet det som du skriver, men selve min side fokusere ikke på forummet, men på at oddse som er sidens hovedpointe. Så ved ikke om den metode vil virke, har prøvet at oprette et par indlæg og besvare de folk som skriver i indlægget osv, men det virker ikke helt så godt igen..

Andre som har nogle gode råd ligesom Mikkel? 

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon :-)

Det handler bl.a. om at skabe værdi for dine besøgende. Altså giv dem noget for at være aktive. De skal føle at de får noget ud af at være aktive. I fora er det ofte sådan at jo mere man hjælper og debatterer, desto mere autoritet og respekt for man. Gør som her på Amino, hvor at dem som er meget aktive og hjælpsomme, bliver "udstillede". Det er helt klart noget som bruger kan lide.

En anden ting som er meget effektivt er nyhedsbreve og actionmails. Igen, kig på Amino, de gør det helt rigtigt. Tænk på hvor mange besøgende på Amino som kommer tilbage vha. deres notifikationer fra tidligere indlæg de har skrevet i. Sådan noget og nyhedsbreve hjælper rigtig meget til at fastholde dine besøgende.

Håber du kan bruge det til noget :-)

/Bomann

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)