Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - hvem kan lave det for os?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino borgere,

 

der er uendelig mange tråde omkring det at få en webshop op at stå, men jeg valgte alligevel at oprette en selvstændig tråd.

 

Jeg har sammen med en partner åbnet et e-handles selskab i oktobermåned hvor vi sælge gennem onlineauktioner,

nu ønsker vi at bygge en webshop med børnetøj på vores koncept.

 

Problemet er så bare at vi ikke forstand på at sætte en shop op.

 

Vi ville derfor hører om der var nogen her fra amino som kunne tænke sig at lave denne for os?

(og måske de efterfølgende webshops)

 

Vi har lidt krav til shoppen:

 


  • Shoppen skal være grafisk pæn og nem at overskue

  • Nem at opdatere, selv for en som ikke kender noget til det.

  • Mulighed for betaling via Visa/dk mm.

  • Helst ikke bare en standartshop - må selvfølgelig gerne bygge på en standart, men skal redigeres.

  • Må gerne indeholde et kundeloginsystem.


Har sikkert glemt et krav eller to, men dette er hovedtrækkene.

Hvis det har interresse så skrive endelig en besked  

 

Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej !

Vi har lavet en multi site løsning af en meget udbredt Open Source butik, oscommerce.

Multi site betyder her, at du kan have mange butikker på den samme kode. Og design kan tilrettes.

Se eksempel (et noget lyserødt et) på www.checkus.dk/catalog.

I kan starte med en enkelt butik til 300 kr. om måneden og senere udvide til en mulitsite løsning med mange shops til 800 kr. om måneden. Dankort kommer oveni og koster 150 kr. per måned for alle typer kreditkort.

Ringer eller skriv på 31244205 eller skifter@bellcom.dk

Håber i finder det i søger. Jeg vil i hvert tilfælde gerne hjælpe til ;-)

Skifter

Fra København
Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv E-seller. Det er en standard shop, hvor du kan bestille en demo. De har allerede auktionsdelen i deres shop.
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Carsten,

 

Vores firma leverer webshop løsninger. Jeg foreslår, at du kigger på en af de seneste løsninger vi har lavet www.lavpriskoekken.dk (vil lige gøre opmærksom på at der dog er en fejl på forsiden idag, men den er rettet og skulle gerne blive opdateret snart)

 

Løsningen er bygget op omkring en standard webshop, hvilket gør løsningen økonomisk relativt billig.

 

Vi har lavet en del flere webshop løsninger, så hvis siden fanger din interesse er du mere end velkommen til at sende mig en mail, så kan vi tage et telefonmøde og drøfte mulighederne.

 

Med venlig hilsen

 

Jens // Jahallo


Side 1 ud af 1 (4 indlæg)