Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til prototype uden ide blive taget.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.

Jeg har fået en (syns jeg selv) god ide med potentiale. Jeg mangler for at kunne prøve min ide en prototype af det jeg gerne vil sælge. Så hvordan får jeg produceret den uden at firmaet der skal lave den kan tage min ide. Skal man købe patent, eller er der en anden måde at sikre sig retten til produktet?

Håber i kan hjælpe mig :)

Mvh. Søren.v

Fra Midtjylland
Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 29. May 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 07:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville søge patent på ideen hvis der ikke allerede er søgt af andre.

Derudover ville jeg få en dygtig advokat til at udfærdige en samarbejdskontrakt.

Disse to ting er en god start.

Men du skal gøre op med dig selv hvor meget du ønsker at ofre på denne ide.

For hvis de kopiere ideen alligevel, så skal du sagsøge dem for brud på Jeres kontrakt og patent lovgivningen.

Det koster mange penge enden den er afsluttet.

Fra Dyssegård
Tilmeldt 16. Apr 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

en vigtig ting hvis du skal have lavet noget i kina er at du ikke ma få en til at lave din ide, for i så fald er det (du nu laver) i forretningerne inden du får din egen prototype.

så du skal der for få 3 eller 4 forskellige firmaer til at lave dit produkt og så få en 5 eller en herhjemme til at samle det færdige produkt.(her hjemme kan du sagsøge folk det kan du ikke komme nogen steder med der nede.)

Fra København
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarerne:).

Ideen er så simpel at den består af en del, så desværre kan jeg ikke splitte opgaven, havde nemlig tænkt over den løsning.

Koster det ikke en hel del (taget i betragning at jeg ligenu har et fribeløb på 5k om månedet) at få en advokat til at udfærdige en kontrakt?

Mvh. Søren.v

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)