Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook billeder

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Lykkegaard:

Jeg vælger ikke at kommentere så meget på dit indlæg Jonas, enten har man valgt at have en profil online og så må man tilpasse sig, eller også har man ikke, der er ikke nogen mellemvej.

Dit argument er lidt ligesom at sige "enten har man ubeskyttet sex, eller også er man afholdende - der findes ingen mellemvej."

Mht. Facebook er der da i høj grad en mellemvej, og den er at være intelligent omkring, hvad man lægger ud.

Min pointe er denne: Danske aviser har mange gange haft artikler om, hvordan man "sikrer" sig privatlivsmæssigt. Men eftersom Facebook med få måneders mellemrum fundamentalt ændrer metoden til beskyttelse af privatliv og offentliggør ting, der før var sat til kun at kunne ses af ens venner, jamen så kan man lige så godt vænne sig til, at alt, hvad man lægger ud på Facebook, i princippet er eller kan blive offentligt.

Jakob Lykkegaard:

Mark er kommet med nogle dumme udtalelser da han var meget ung og nyopstartet, det tror jeg de fleste ville som 18-årig.

Den eneste dumme udtalelse, han er kommet med som helt ung, var den om, at brugerne er nogle "dumb fucks." Resten af de ting, som han kritiseres for, er sket inden for de seneste år - deriblandt det med, at han ikke tror på privatliv.

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)