Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til kontaktformular

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

www.ebrochure.dk under kontakt er der til højre en kontaktformular. Hvordan får jeg denne til at virke i Dreamweaver??

 

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe

 

Hilsen Morten

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Har du adgang til noget ASP ellr lign.?

Hvis du har mulighed for ASP kan jeg måske hjælpe dig.

Iøvrigt er det en rigtig dårlig template du har valgt set ud fra et søgemaskine synspunkt, såvidt jeg kan se, så ligger alt indholdet i iframes hvilket absolut ikke er godt. Blot en sidebemærkning.

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Nej jeg aner ikke engang hvad ASP er..............

 

Ja jeg har også godt hørt at iframes ikke er godt til SEO men det har jeg først lært efter jeg kom herind. Men grafisk overgår den min nuværende side www.wideeyes.dk med mange længder så det er positivt.... Kan man ændre i sitet så det ikke er iframes så det bliver søgemaskinevenligt?

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Cygnet

 

Linux eller Windows?? Jeg går ud fra at det er Windows men aner det ikke. Har aldrig set Linus i levende live så ved ikke hvordan jeg skulle genkende det *g*

 

Tak for linket. Kan den kode integreres med det der er på hjemmesiden så den grafiske præsentation forbliver som nu??? Der er en i England der har samme hjemmeside design som mig www.360panoramics.co.uk jeg tror nok at hans kontaktformular er i flash. Kan det passe??

 

hilsen Morten

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Morten,

 

Jeg prøver blot at være behjælpelig. Det jo lige som at spørger hvad benzin der skal på din bil, jo nødtil at vide noget om det produkt du har. Du må da vide fra oprettelsen af dit webhotel hvad du har købt - må evt. står på din ordrebekræftelse.

 

Men ud fra dit svar kan jeg næste gætte mig til at det er et "starter" hotel du har - http://www.surftown.dk/packages_periods.asp?PlanID=1&SPlanID=80&PeriodID=1&os= til 9 kr. måneden. Der står det understøtter en vis tolkning af ASP og derfor bør den kode jeg har henvist til fungere.

 

Det burde ikke være noget problem at implementere i dit nuværende design - jeg kan gøre det for dig. Det kræver blot du sender mig dine ftp-oplysninger.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Cygnet

 

Du må endelig ikke misforstå mig. Jeg er meget taknemlig for al den hjælp jeg får og det er et utrolig generøst tilbud at hjælpe mig via ftp´en. Det tager jeg gerne imod, men er det ikke lettere hvis jeg mailer dig selve html filen?? Jeg redigerer jo stadig meget i sitet og uploader dagligt en ny version. I sidste ende skal sitet også ud og ligge på www.WideEyes.dk

 

Hvilke mail adr kan jeg fange dig på??

 

hilsen Morten

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Det ville klart være lettest at arbejde direkte via ftp''en for da jeg ellers ikke kan teste om det virke under din opsætning.
Min mail er ks@cygnet.dk

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Cygnet

 

Jeg har netop sendt dig en mail. Tak for al din hjælp )

 

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)