Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Specifikationer til min webshop - er de realistiske med f.eks. en Scannet-shop?

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeps - modulet til 449,- pr. måned kan tracke inkl. ordrebeløb etc. - og har du en shop fra ScanNet er det "piece of cake" at implementere. Du kan også tracke AdWords, bannerkampagner, nyhedsmails osv. Se modulet her: http://www.scannet.dk/soegeoptimering.asp

 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Marcel: Husker jeg ikke helt forkert - eller har både du, jeg og andre advaret mod præcist dette problem i Dandomain shoppen for mange måneder siden? Men ja - det er sgu'' trist, for det er jo menneskers levebrød, det handler om!
Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 07-12-2006 17:28:56 Forfatter: Thomas R.


Jeps - modulet til 449,- pr. måned kan tracke inkl. ordrebeløb etc. - og har du en shop fra ScanNet er det 'piece of cake' at implementere. Du kan også tracke AdWords, bannerkampagner, nyhedsmails osv. Se modulet her: http://www.scannet.dk/soegeoptimering.asp





 


Tak igen - Det vil sige, at ovenstående kombineret med SEO-modulet til shoppen samlet set beløber sig til Kr. 649,00 pr. md (449+200) ?

Håber I har en fornuftig reseller-aftale med Scannet, med alt den support du udfører for dem...

Er det jer der har supporten, hvis jeg køber modulerne gennem jer?

Mvh

Claus





Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Det var lige præcis Dandomain jeg refererede til - men jo, det har jeg advaret mod et par gange. Og jeg sidder og pukler på en shopmstadig, som er i DanDomain, og jeg har fået adgang til meget og fået lov til emget af DanDomain, men INGEN tvivl om at han skal skifte hurtigst muligt. Jeg advarede ham inden, og fortalte at det hastede... Det kunne han så godt se igår. Heldigvis grinte vi da lidt af det, men det er stadig træls (for at sige det på godt jysk!).
Men shops skal naturligvis opfylde nogle visse krav - og når det så er sagt, så SKAL det også opfylde nogle tekniske krav, hvis man vel at mærket ønsker sin netbutik at blive fundet på nettet  Og ScanNet lever heldigvis op til flere af disse krav idag :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 07-12-2006 17:36:22 Forfatter: CD
Dato: 07-12-2006 17:28:56 Forfatter: Thomas R.


Jeps - modulet til 449,- pr. måned kan tracke inkl. ordrebeløb etc. - og har du en shop fra ScanNet er det ''piece of cake'' at implementere. Du kan også tracke AdWords, bannerkampagner, nyhedsmails osv. Se modulet her: http://www.scannet.dk/soegeoptimering.asp







Tak igen - Det vil sige, at ovenstående kombineret med SEO-modulet til shoppen samlet set beløber sig til Kr. 649,00 pr. md (449+200) ?

Håber I har en fornuftig reseller-aftale med Scannet, med alt den support du udfører for dem...

Er det jer der har supporten, hvis jeg køber modulerne gennem jer?

Mvh

Claus





Hurtigt svar: Ja og ja

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)