Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En gratis Hånd i Aarhus !

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler du nogle gange en ekstra hånd i din virksomhed når det virkelig brander på? og ønsker du en troværdig, ærlig, kompetent og motiveret person til at varetage de opgaver som man sjældent selv tør lægge i andre hænder? Så læs endelig videre - for her præsenteres i for et kvikt og kompetent hoved, der har skriftlig og mundtlig formidling som sine styrker.

Jeg hedder Peter R. Hansen og er 20 år og fra august måned flytter jeg til Aarhus for at studere markedsføringsøkonomi med iværksætteri som speciale. Men som i alle ved, kommer den bedste læring igennem erfaring og træning, og netop derfor ser jeg rigtig meget frem til at arbejde for enten dig, eller din virksomhed, som et supplement til mine studier. Og jeg vil arbejde helt gratis for dig de første 2 måneder!  

Hvordan og hvorfor tænker du så?

Netop fordi jeg ved at jeg kan bidrage med at udvikle din virksomhed, tilbyder jeg at arbejde kvit og frit de første 2 måneder af min ansættelsesperiode. Du står altså i en klar favør position, hvor du helt selv kan vælge om vi fortsat skal samarbejde efter de 2 måneder, hvilket jeg ikke er i tvivl om du vælger! Men skulle tilfældet alligevel være andet, har min arbejdskraft ikke kostet dig én krone.

Hvad kan jeg så tilbyde?

Jeg kan tilbyde virksomheden en glad og innovativ person, som glædeligt vil bidrage på alle fronter som ledelsen finder nødvendig. Bogføring, marketing, assistent, You Name it. 

Skulle du være typen som fortrækker det klassiske CV, så får du da også det medSmile

Uddannelses erfaring:

Senior Year på Tivy High School, Texas, USA. 2006/2007
Job erfaring:

Bud for Advokatfirmaet Susanne Rasmussen 2004/2006.

HHX studerende med innovation som speciale 2010.

Tjener på Hotel Faaborg Fjord 2008/2010

Repræsentantskabsmedlem for Dansk Aktionærforening 2010/ ?

Diplomer 

Deltager i European Business Leader For A Day 2009

Deltager i den internationale iværksætterkonkurrence EMAX Nordic. 2009

Deltager i iværksætterkonkurrencen Young Enterprise 2008/2009

Deltager i Danish Challenge Award for unge iværksættere 2009

Jeg er hermed motiveret for at mødes og kontaktes meget gerne enten igennem Amino eller på mobil: 30 42 31 03.

Jeg kan starte allerede fra 1. september !

De Bedste Hilsner,

Peter R. Hansen




 

 

Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

 

Du er meget velkommen til at smide en mail på jordus@hotmail.com

Vi driver en forretning med 30 ansatte og har et fornuftigt forretningsnetværk bestående af div. håndværksfirmaer m.m. som besidder lidt investeringslyst. men i hvad... det kan du finde ud ved at skrive ...

 

 

ps. har smidt en hotmail da vi ikke ønsker alt for meget spam på mail.

 

med venlig hilsen

Gorm Pedersen

 

 

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gorm

Sender en mail i løbet af næste ugeSmile

Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Peter

Hvis du kan lide kaffe - ja det er jo et must - så se forbi os når du kommer til Århus - vi laver lidt mere end vi sådan lige ser ud til.

Vi tager ikke mod gratis arbejde men det er en cool indstilling du har ;-)

De bedste kaffe hilsner
Søren

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)