Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lancering af online application, der kan lave online beregnere fra et excel ark på 1 sek

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

GA-koden skal bare være i mellem <body> og </body>. Derfor er det bedst at sætte den til sidst :-)

/Bomann

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Bomann:

GA-koden skal bare være i mellem <body> og </body>. Derfor er det bedst at sætte den til sidst :-)

/Bomann

Ifølge Google skal den være sat lige før </head>

 

Vedrørende beregneren vil jeg vurdere, at med den prisstruktur du har opstillet, så rammer du dine potentielle målgrupper elendigt.

Der vil kun være ganske få, der vil synes at prisen er fin med denne model.

Jeg vil anbefale en model, hvor du får betaling for antallet af beregninger, som din kalkulator har leveret på måneds, kvartals eller årsbasis.

Hvis du  sætter prismodellen på denne måde, så det er billigt at komme i gang og du får du mange flere til at bruge  beregneren .

Når  virksomhederne så kan se fidusen, så vil de også meget hellere anvende den til større volumen.

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian iMARKETING:

Nikolaj Bomann:

GA-koden skal bare være i mellem <body> og </body>. Derfor er det bedst at sætte den til sidst :-)

/Bomann

Ifølge Google skal den være sat lige før </head>

 

Vedrørende beregneren vil jeg vurdere, at med den prisstruktur du har opstillet, så rammer du dine potentielle målgrupper elendigt.

Der vil kun være ganske få, der vil synes at prisen er fin med denne model.

Jeg vil anbefale en model, hvor du får betaling for antallet af beregninger, som din kalkulator har leveret på måneds, kvartals eller årsbasis.

Hvis du  sætter prismodellen på denne måde, så det er billigt at komme i gang og du får du mange flere til at bruge  beregneren .

Når  virksomhederne så kan se fidusen, så vil de også meget hellere anvende den til større volumen.

Venlig hilsen,

Christian

Nu ved jeg at du arbejder med søgemaskineoptimering, så du ved også at Google lægger mere og mere vægt på loading tiden som en algoritme, derfor er det hensynsmæssigt at placere alle scripts til sidst i kildekoden, da de påvirker loading tiden af siden. :-)

/Bomann

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Oslo
Tilmeldt 18. Jun 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som en virkelig god ide i mine ører. Min første tanke var webshops som sælger byggevarer, feks gulve hvor prisen afhænger af antal kvadratmeter. Jeg kan forestille mig mange brugsområder for sådan en tjeneste.

Men.. Hvorfor dog bare satse i Danmark? En sådan tjeneste har meget større chance for at få succes hvis du satser internationalt med det samme.. Få det oversat til engelsk og se din potentielle kundebase mangedoble sig :)

Jeg må indrømme at jeg er lidt skeptisk til prisen, i mine øjne burde den nok være lidt lavere for at lokke folk ind i butikken. Gerne med en gratisløsning for folk med meget simple behov, feks med begrænsninger på antal beregninger eller antal rapporter som kan genereres.

Hvis tjenesten kræver manuelt arbejde fra jeres side hver gang et nyt excelark skal lægges ind ville jeg arbejde hårdt for at eliminere mest mulig af det arbejde, for at få tjenesten så skalerbar som muligt.

Held og lykke med projektet!

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 02:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Bomann:

GA-koden skal bare være i mellem <body> og </body>. Derfor er det bedst at sætte den til sidst :-)

/Bomann

Ja, den er jo svær at argumentere imod.

Det er jo en vægtning mellem lidt mere korrekte data hvis folk opgiver inden siden er helt loaded op imod loadtiden.

Så, jo jeg vil også fremover vægte loadtiden frem for korrekthed.

Mvh.

Christian

 

 

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 02:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Feedback:

Hej ,

Jeg har startet et nyt forum om markedsføring op http:SolOrmen.dk og har neto set din hjemmeside http://www.autoresponder.dk/

Jeg synes det vil være fedt for mine brugere at vide noget om. Vil du skrive et par linjer om det på mit  forum.?

Tak fordi du kan se ideen. Jeg mener ikke, at det er en optimal prioritering at oprette mig som ny bruger på et nyt forum for at skrive en artikel; men du er velkommen til at skrive et par linjer om Autoresponder hvis du har lyst.

Idet jeg håber på din forståelse,

venlig hilsen,

Christian

 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Ville blot skyde ind med at jeg for nylig har udviklet et PHP-script som nemt kunne have været "undgået" med denne beregner. Men det duede heller ikke at lægge et beregningsark online som folk først skulle downloade og så prøve - der er heller ingen tracking på.

 Jeg tror ofte vi tekniske folk glemmer hvor lidt ikke-tekniske folk ofte ved/tror er muligt. Men bare fordi de ikke kender til programmering kan de sagtens have god styr på Excel. Så ja, jeg tror absolut du har en business case.

Jeg giver dog de andre ret i at det virker som mange penge up front, så det kunne være smart at eksperimentere med andre modeller. Og så er det bare at komme i gang internationalt så snart som muligt, som Claus sagde. Held og lykke! :)

Fra Vordingborg
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 112
Fra  LeadDoubler Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ang. Oversættelse, så er den på vej. Jeg har blot startet på dansk for at lave lidt markedstest før international lancering.

Ang. Pris - Gode pointer jeg vil gennemgå dem igen.

Ang. Manuelt arbejde... Der kræves intet manuelt arbejde. Den er 100% skalerbar.

Morten Matras

Fra Vordingborg
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 112
Fra  LeadDoubler Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Forbedret website lanceret.

Prøv venligst at gå til: www.eregner.dk og se nogle simple forbedringer.

Venlig hilsen

 

Morten

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)