Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vigtig besked til alle Amino'er

Side 7 ud af 8 (73 indlæg)
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Vel brølt, løve!

We've got a deal!

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:
Vi arbejder på nogle nye redskaber der skal være med til at sikre en god stemning

Det er rigtig dejligt at høre. Husk så på at gulerod er bedre end pisk - ikke flere systemer, hvor vi skal straffe hinanden vel? :-)

Mange hilsner Miriam

Fra København
Tilmeldt 17. Feb 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Fornuftigt tiltag i mine ører.

Webudvikler og stor fan af god øl og mad

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare en nødvendighed at stramme op! Det er på tide at signalere budskabet på Amino og ikke mindst at turde handle!

Kan kun være enig med dig Martin Wink

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder dejligt at der kommer andre boller på suppen Smile

Godt at i strammer op og at du har taget bladet fra munden Martin.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Jeg synes det er fint med en opstramning på sprogbruget herinde. Ikke et ondt ord om det :)

Men jeg synes at der er et endnu større problem, som ikke bliver løst med en strammere moderering. Det er et problem der tidligere har været der - lidt op og ned i perioder, men i den senere tid synes jeg det er blevet værre.

Det handler om, at jeg synes mange tråde bliver ødelagt af "kværulanter", der i det jeg oplever som et misforstået forsøg på at opbygge en stærkere profil, leger sådan en slags "rasmus modsat" leg. Resultatet er, at der er rigtig mange tråde, der ender med at fremstå med "gode råd", der i bedste fald er virkningsløse - men i værste fald direkte skadelige.

Egoistisk set kunne jeg være ligeglad - ja faktisk gavner det mig økonomisk, for jeg har gennem tiden fået mange kunder her fra Amino, som har fulgt de "gode råd" i debatten, og nu står med alvorlige problemer, der i panik skal løses. Men jeg ER ikke ligeglad, for jeg synes det er død-ærgeligt, at folk får ødelagt deres virksomhed, fordi de har lyttet på de mest højtråbende - frem for dem der har uddannelse eller erfaring der giver grundlag for korrekte svar.

Jeg ved ikke lige hvad der er den rigtig løsning på det. Jeg har selv prøvet lidt forskellige stragier indenfor de områder, som jeg har ekspertiser indenfor, og jeg ved andre på samme måde har forsøgt sig. Men jeg synes ikke rigtig at nogle af mine egne forsøg - og dem jeg kan se andre har prøvet, rigtig har virket efter hensigten: At færre får forkerte, og potentielt set skadelige, "gode råd". Der står stadig alt for mange tråde tilbage, som det er svært ikke at få det forkerte ud af, når man som mindre erfaren person læser dem.

Måske en god start kunne være, på en eller anden måde, at få understreget overfor alle brugere, at man ALDRIG bør følge NOGLE SOM HELST råd man får i en åben debat, som kan have afgørende betydning for ens virksomhed. Det handler både om markedsføring, programmering, juridiske forhold, regnskab, selskabdannelser og -omlæggelser osv. Alle de der ting der virkelig kan smadre ens iværksætterprojekt, hvis man lytter på rigtig dårlige "gode råd".

- sådan en slags disclaimer ... Var det noget der kunne bruges?

Personligt ser jeg de gode råd jeg også får her ind imellem som gode "forslag". Handler det f.eks. om nogle rergnskabsteknisk, som bestemt ikke er mit kærneområde, så tager jeg det med til min registrerede revisor, så han kan vurdere, om det "gode råd" faktisk også kan bruges af mig i mine virksomheder.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Det handler om, at jeg synes mange tråde bliver ødelagt af "kværulanter", der i det jeg oplever som et misforstået forsøg på at opbygge en stærkere profil, leger sådan en slags "rasmus modsat" leg. Resultatet er, at der er rigtig mange tråde, der ender med at fremstå med "gode råd", der i bedste fald er virkningsløse - men i værste fald direkte skadelige.

Egoistisk set kunne jeg være ligeglad - ja faktisk gavner det mig økonomisk, for jeg har gennem tiden fået mange kunder her fra Amino, som har fulgt de "gode råd" i debatten, og nu står med alvorlige problemer, der i panik skal løses. Men jeg ER ikke ligeglad, for jeg synes det er død-ærgeligt, at folk får ødelagt deres virksomhed, fordi de har lyttet på de mest højtråbende - frem for dem der har uddannelse eller erfaring der giver grundlag for korrekte svar.

Jeg undres hver gang nogen siger dig imod i SEO kategorien...

Og af en eller anden grund, så sker det oftere og oftere Tongue Tied

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er dog den bedste ide jeg har hørt længe :) jubiiiiii 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Af hjertet tak.

Egentlig er der mange der har udtrykt støtte til dit tiltag så jeg sprang over i første omgang. Men de sidste dage har været tæt på ulidelige her på Amino.dk, så jeg hopper med på vognen og udtrykker både tak for og støtte til den "nye" linie.

/Brian

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Ja det vil være godt med noget mere opstramning på forskellige punkter her på amino. Yes

Jeg selv synes at Amino er ved at være et sted hvor der ikke er plads til alle.

Det jeg har set mest her på det sidste, er at folk ikke får plads til at komme med deres meninger og erfaringer på forskellige områder, uden at personen efterfølgende bliver talt ned til både verbalt og mellem linjerne.

Der skal være plads til at man er uenige, det er jo sådan diskussioner starter og det er jo det forums er til for. Men at man taler ned til folk fordi de har en anden mening eller for den sags skyld en anden erfaring med et emne, det mener jeg ikke bør finde sted på et forum som Amino.

Tit har jeg oplevet at dem der taler ned til folk, ikke har taget sig tid til at sætte sig ind i hvad personen de taler ned til egentlig skriver, hvem personen er og har af erfaring, hvilket jeg nok synes er det største problem. Mikkel er lidt inde på det med erfaringen. Jeg selv har 15 års erfaring inden for mit fag, hvilket jeg faktisk tror langt de fleste ikke ved, netop fordi mange ikke tager sig tid til dette også.

Jeg ved ikke hvorfor sådan noget sker, og jeg aner egentlig heller ikke hvad man lige skal gøre ved det problem. Men jeg er glad for at Amino nu gør noget ved problematikken. Ovenstående fik i hvertfald mig i sin tid (2007) til ikke at bruge amino alligevel.

Martin, Keep up the good work YesWink

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 7 ud af 8 (73 indlæg)