Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbyder netværk fra Filippinerne

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lythe

Ser ud til at trådstarter ikke findes mere, da profilen er væk, men hvis du skriver lidt mere uddybende omkring den hjælp du behøver, kan det være andre kan hjælpe dig, da der efterhånden er mange Amino'er som er bosat i Filippinerne.

Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har boet derude i 4 år og har et aktieselskab i Filippinerne, så jeg kan godt hjælpe med kontakt eller skaffe næsten alt hvad det skulle være af ressourcer derude. Du og alle andre for den sags skyld er velkommen til at skrive mail til mig.

Yes

Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Hayes

Det lyder meget interessant og jeg vil gerne høre mere om dit netværk. Er det muligt, d kan sende din mailadresse, og så kan jeg sende dig Info der?
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er det muligt du kan sende mig en e-mail, så jeg har din e-mail adresse, da jeg går lidt med tankerne om importering af et bestemt mærke fra Filippinerne, hvis det kan lade sig gøre.

Jeg er ikke så meget inde i importeringsreglerne osv. og hvordan jeg ellers lige skal gribe det an med varer fra udlandet. Så i første omgang, hvis jeg bare må have din e-mail liggende i tilfælde af jeg (forhåbentlig) kunne få brug for din hjælp.

Mvh Kristina

kristinapultz@hotmail.com

Tilmeldt 22. Aug 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Jan

det kan være du har et godt forslag til hvor jeg skal søge arbejde fordi jeg vil meget gerne ned og bo sammen med min kone og mangler nogle forslag til hvor og hvordan jeg skal søge. jeg er 52år

Johnni

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jph52

Det er lidt svært at vejlede dig i nogen retninger, da du ikke fortæller om din baggrund (kvalifikationer).

For at det ikke skal blive en ”jeg gætter på” tråd, så vil jeg sige, at du skal prøve at søge på ”It's more fun in the Philippines”, da de køre en stor kampagne for more turisme in Philippines, og du kan på sådan en søgning finde hvilke ”sats” du bør tage, hvis du vil investerer lidt i den branche.

Ellers plejer man at tage sit eget arbejde med og derefter udvide sin indsats mens man er der.
Har du tid til det, kan du starte som entreprenør, med udlejning af værktøj, maskiner m.m. og da du siger du skal bo sammen med din kone, går jeg ud fra hun har sit Filippinske statsborgerskab endnu og det giver en del fordele for dig.



Fra Farum
Tilmeldt 14. Aug 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

hej, kunne godt tænke mig at høre nærmere om tøj produktion.

Mvh nicola rusakowicz

Nicolarusakowicz@hotmail.com

Tilmeldt 22. Aug 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Juul

tak for et hurtigt svar

jeg er 52 år gammel ( måske ikke den bedste alder at søge ) og jeg er arbejdsleder på et stort jernstøberi

har både lederuddannelse og lært at bruge og forstå lean . det er ikke et must at det skal være et leder job jeg leder efter ,men det er nok som du siger at man skal prøve at starte sit ejet op og så prøve at få det til at køre.

ja min kone har stadigvæk filippinsk statsborgerskab

Johnni

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)