Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Funkyskins.com - vi har brug for din feedback på vores nye webshop!

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget flot shop. 

Vil du komme til at sælge skins som denne

 iPhone 6

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

hold da op :-)

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest mange tak for alt den feedback!

Thomas Kjær: Hehe ja, det synes vi da bestemt også. Du må endelig sige til, hvis du skulle være interesseret i at købe produktet, fordi så kan vi nok godt finde en god pris til dig Wink

Next.man: Du har ret i, at det er en fed funktion, og vi har sådan set også forsøgt at gøre den ret tydelig ved at vise den i slide 4 på forsiden, men du har måske ret i, at vi bør gøre funktionen mere tydelig. Det vil vi kigge på. Har du evt. et forslag til, hvordan vi kan gøre mere opmærksom på funktionen?

Kristian R.: Mange tak for det. Det glæder mig at høre Smile

Heine: Tak. Angående det fremviste billede, så forestiller jeg mig, at du tænker på udskæringen af Apple-logoet, og i så fald så er det helt sikkert planen, at vi skal have dette i vores udvalg. Jeg vil dog lidt nævne, at man sagtens kan købe et af vores nuværende skins, hvis man har en Apple MacBook. Man kan så enten vælge at dække logoet med vores skin eller skære det lille logo ud selv, hvilket kan gøres super nemt.

Frederik: Jeg går ud fra, at det er ment positivt, så derfor vil jeg sige mange tak til dig Wink

Jeg vil til sidst lige sige tusind tak for rosen af vores webshop fra jer alle - det betyder rigtig meget for os!

Mvh Alexander

Fra Midtjylland
Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Der fik jeg da nok liiige bookmarket dig !!!!

FED FED FED SHOP !! Den ryger med på gratis-reklame vognen.. Yes

 

/Linda

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 02:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja superflot biks....

 

Jeg ville dog sætte hastigheden ned på slideshowet, på forsiden.... Og så ville jeg overveje at rykke kreditkort-ikonerne op i toppen.

Det betyder ikke så meget for mig på danske sites. Men når jeg handler på internationale sites (jeg ikke kender) så er det meget rart, at kunne se hvilke kort de tager mod... Det kan godt bare være en særhed jeg har - så lige den tør jeg ikke lægge hovedet på bloggen. Men hvis jeg havde sitet var det ihvertfald en ting jeg ville prøve at køre en A/B-test på - det ville ikke overraske mig hvis det rent faktisk gjorde en forskel.

Hvorom alting er så vil jeg ihvertfald mene slideshowet skal skifter over til at drikke koffein-fri kaffe ;)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Langhede Andersen:

Next.man: Du har ret i, at det er en fed funktion, og vi har sådan set også forsøgt at gøre den ret tydelig ved at vise den i slide 4 på forsiden, men du har måske ret i, at vi bør gøre funktionen mere tydelig. Det vil vi kigge på. Har du evt. et forslag til, hvordan vi kan gøre mere opmærksom på funktionen?

Jeg har et forslag: Fremhæv menupunktet hvor der står "Make your own skin!" - fx ved at lave en rød talebobbel lidt på skrå, og med noget funky tekst. Det behøver ikke være større end det er nu. Til gengæld er det let at fremhæve på den sorte baggrund :)

Jeg synes også det er en rigtig god idé med jeres slogan "Don't be dull - be funky", men synes det lyder en tand for gråt. Hvad med noget som "Funk up your life." - kunne være en 'husker' fordi det ligger så tæt op ad "Fuck up your life" ;)

Scrolleren kører en smule hurtigt for min smag. Det virker lidt stressende når man prøver at læse hvad der står og den så kører videre før man er færdig.

Jeg sidder med en 'lille' skærm (1280x800) og der virker layoutet en lille smule tæt pakket når jeg scroller videre ned at siden. Der er en scroller i toppen, og lige under den er der små produktbilleder, og lige under der igen er der store produktbilleder. Jeg tror en anelse luft imellem de tre elementer ville gøre underværker.

Men alt i alt er det sgu en flot shop. Godt klaret. Best of luck!

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for den nye feedback. Det er super fedt! Yes

Linda Nielsen: Tusind tak for de pæne ord. Det glæder os, at du kan lige vores webshop. Angående gratis reklame lyder det da også super - det er jo guld værd for en nyopstartet webshop Wink

Fama: Jeg takker for din konstruktive feedback. Det er nogle gode råd, som du giver os, og vi vil prøve at undersøge begge dele. Især den med slideshowet kan jeg godt give dig ret i.

Joen P. Olsen: Der skal ligeledes lyde et stort tak til dig. Rigtig gode råd, som vi helt sikkert vil prøve at arbejde videre med. Også tak for rosen af vores shop!

Mvh Alexander

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige et spørgsmål henvendt til alle:

Hvis I ser på vores webshop, så kan det ses, at selvom størstedelen af vores billeder er med hvid baggrund, så har vi en del billeder, der har en grå baggrund. Det ses bl.a. på forsiden, hvor to af billederne i den nederst række har grå baggrund, og det samme gælder produkter i kategorier som ''PC'', ''Kitchen''->''Dishwasher'' samt nogle af billederne i ''Laptop'' og ''Netbook''.

Mit spørgsmål til jer lyder på, om dette med de grå baggrunde er noget, som I ligger mærke til, når I besøger vores hjemmeside? Mener I, at det har nogen betydning? Ville I udskifte dem til billeder med hvid baggrund på længere sigt?

Fordi det er muligt at få billederne med hvid baggrund, men det ville kræve, at vi selv skulle sidde og gøre alt dette manuelt. Det ville tage utrolig lang tid, og vi vil derfor gerne høre, om I mener, at det ville være bedre at bruge alt denne tid andre steder? Smile

Mvh Alexander

Tilmeldt 21. Feb 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter at alle de der android telefoner htc og det der, er blevet så populære, skulle i måske overveje at sælge skins til dem. Bare en tanke.

 

Frederik

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

TopTrend:

Efter at alle de der android telefoner htc og det der, er blevet så populære, skulle i måske overveje at sælge skins til dem. Bare en tanke.

Frederik

Hej Frederik,

Mange tak for dit indlæg.

Jo, det har du helt sikkert ret i, og det er bestemt også vores plan at udvide vores sortiment med skins til disse telefoner i fremtiden.

Mvh Alexander

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)