Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adtech

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jun 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle som har erfaringer med det firma? Jeg kan se de ikke har en dansk afdeling. Er det kun leads? Jeg har nemlig prøvet næste alle danske netværks men kun TD og partner ads sender trafik vi kan bruge! Vi har kun provisions salg.

Tilmeldt 15. Sep 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke du kan melde dig til Adtech på samme måde som TD og Adservice. De håndterer primært store, rigtig store sites og som regel via mediebureauerne.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender kun Adtech som arrangør af konferencer, har været til Adtech i London et par gange - Ved ikke om de er de her du mener: http://www.ad-tech.com/.

Mht dit affiliate program, så tro jeg ikke at du vinder meget ved at skifte netværk eller tilføje flere - De fleste affiliates har adgang til stort set alle netværk, de arbejder så mest med dem som de har et godt forhold til.

Jeg vil foreslå dig at kigge på rekruttering af nye affiliates, lav nogle google søgninger og se om der ikke er nogle fitness eller bodybuilding forums som kunne være interessante at samarbejde med - evt bed din affiliate manager om at skaffe dig nye affiliates.  Prøv også at sammenligne data fra sidste år og se om nogle af dine affiliates er faldet fra og find ud af hvorfor - Giv nye og gamle affiliates en højre kommission i en periode for at komme i gang igen.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)