Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-seller

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har brugt de seneste dage på at prøve forskellige webshops. Jeg kender godt Dan Domain indgående, men synes ikke de giver en optimail løsning.

 

Jeg prøvede også Scannets løsning, men synes også denne er for dårlig, jeg kan i hvert tilfælde hurtigt identificere problemer og kommende problemer. 

 

Den sidste jeg prøvede var E-seller fra scancommerce. Den er jeg imponeret over. Ja den har også nogle svagheder, men umiddelbart er det den mest brugervenlige standardløsning jeg er stødt på. Den er desuden også lavet således at den er meget søgemaskine venlig.

 

Jeg vil dog gerne høre andres erfaringer med denne løsning. For en ting er hvad man oplever når man prøver deres demo, en anden er hvad man oplever når man officielt går fra land.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Søren

 

Tak. Det er godt at høre om andres erfaringer. Jeg står i samme problem som dig. Jeg vil også gerne starte en web shop, men mener at dandomain, scannet etc. har nogle mangler. Mine primære bekymringer er at jeg ikke har set nogen referencer fra nuværende shops der lever op til mine krav/ønsker om design. Med det jeg gerne vil sælge er det essentielt at designet er i top og siden er visuelt appellerende, og det har endnu ikke været tilfældet med disse standardshops (

 

Jeg var inde og kigge på scancommerce. De har faktisk nogle ganske fornuftige designs der giver mig en tro på at det kan lade sig gøre. Og med en attraktiv prisstrategi. Jeg kan i store træk godt lide www.musthaves.dk

Og så har det også været et stærkt ønske at når kunderne tilmelder sig nyhedsbrevet så kan de afkrydse visse interessefelter. Det kan man med e-seller. Stort plus.

 

Jeg ved at Heine fra www.outletguru.com også kører en løsning fra scancommerce så spørg ham om hans erfaringer. (og del dem med os andre ))

Prismæssigt er scancommerce også konkurrencedygtige.

 

Hilsen morten

Fra København
Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret.


 


Jeg er enig med dig, to pæne webshops, som ikke ser alt for standardiseret ud. Jeg er kommet så langt i mine overvejelser at E-seller shoppen fører, men sålænge jeg ikke har sendt kravsspecifikation ud, skal man jo være påpasselig med at bestemme sig for en udbyder.


Min først favorit var faktisk Dan Domain. Jeg ved at  de står bag løsningen til lavprisvvs.dk. AT forsiden så ikke er særlig god, må jo skylde de to programmører som er ansat ved dem. Billigvvs.dk startede også op med en shop fra Dan domain, men efter de fik lavet deres helt egen shop, er de rykket fra alt og alle i deres branche. Derfor vil jeg undersøge hvilke muligheder jeg har for det.


Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skal til at lave et webshopsystem og jeg kunne faktisk godt tænke mig at høre hvad i forlanger af et sådan system og hvad det er i synes eksisterende systemer mangler.


Side 1 ud af 1 (4 indlæg)