Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cashback udbrændt?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Pilgaard Hejlskov:
I podcastet siger du, at det skyldes, at nogle medier snød med kampagnerne, og så løb annoncørerne (meget forståeligt) væk.

Det jeg læser ud af Simon´s svar er, at fokus ikke skal være på produktet men i konverteringsmodellen. Det jeg lagde op til var at der i fremtiden ganske givet sker en ædring på "Cash Back" termologien, hvorved den oprindelige form som sådan bliver uinteressant, da den nye form bliver mere attraktiv.

Det princip som Simon beskriver er det for alle tider gældende: Køb billigt - sælg dyrt.

Og med udvidelsen af mulighederne i cash back filosofien så vil ver. 2 af dette komme til at indeholde mere og kan kombineres på flere måder. En forholdsvis ny EU afgørelse har lige givet store muligheder.

Køb ren argan olie her

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Og med udvidelsen af mulighederne i cash back filosofien så vil ver. 2 af dette komme til at indeholde mere og kan kombineres på flere måder. En forholdsvis ny EU afgørelse har lige givet store muligheder.

Hvad er det for en EU afgørelse du refererer til?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Pilgaard Hejlskov:
Hvad er det for en EU afgørelse du refererer til?

Det ønsker jeg ikke umiddelbart at komme nærmere ind på før jeg har de rette samarbejdspartnere til projektet Smile

Køb ren argan olie her

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jo åbne en helt ny verden af muligheder :-)

tak for link

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Sider med Rabatkuponer skal nok vinde frem, du skal nok bare huske at det ikke bliver en nem måde at tjene penge på, da siden vil kræve konstant flow af nye kuponer/stort netværk og en massiv markedsføring

Af hvad jeg har kunne læse på forskellige amerikanske sites er det langt de færreste der kan opretholde en fornuftig timeløn på det - her er fordelen i dk selvfølgelig at det endnu ikke er kommet på markedet, og der derfor ikke er stor konkurrence pt. men mon ikke der hurtigt kommer det. 

Vel og mærke hvis det bliver en succes, tror der skal spares mere end et par kroner før den almene dansker vil bruge den ekstra tid i supermarkedet som højest sandsynligt vil opstå i forbindelse med indføringsfasen. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)